STRONY

środa, 18 stycznia 2017

Moje plany na rok 2017 :)



Z zeszłorocznych planów udało mi się zrealizować:
  • znaleźć i urządzić mieszkanie ♥ - co prawda nie w Berlinie, ale w Poznaniu i w dodatku wymarzone :)

  • czytać więcej książek - oj zdecydowanie mi się udało i jestem z tego powodu bardzo zadowolona ♥ w 2016 roku przeczytałam 145 książek ♥

  • wybrać się do okulisty i kupić okulary - mam swoje cudne okularki z oprawkami w połowie fioletowymi ♥


Niestety nie udało mi się zrealizować wielu ze swoich planów, co spowodowane było albo problemami zdrowotnymi (w przypadku powrotu do robienia prawka) albo finansowymi (częste chodzenie do kina czy zakup sprzętu do ćwiczeń oraz makijaż permanentny nie były tak ważne jak urządzanie mieszkania). 

Nie martwię się tym jednak, bo moje plany czy postanowienia noworoczne nie są "musem". Robię sobie takie luźne listy z rzeczami, które chciałabym aby się wydarzyły i potem na początku nowego roku lubię zobaczyć co udało się zrealizować, a co nie :)
_________________________

A tymczasem mamy już połowę stycznia i czas zrobić taką listę na nowy rok 2017 :)




  • Urządzić do końca mieszkanko - Dokończyć sypialnię, odnowić łazienkę i stworzyć jakiś fajny kącik do siedzenia na balkonie.
Poglądowe zdjęcia z grafiki google, ale do takiego efektu końcowego dążę ♥

Na balkonie na pewno chcę mieć białe mebelki ♥


  • Zrobić tatuaż(e) - Od wielu lat w głowie tworzą mi się plany na tatuaże. Chciałabym zrealizować w tym roku chociaż jeden lub dwa z nich :)


  • Kupić wszystkie książki z listy "Do kupienia" ♥ - W 2016 roku przeczytałam wiele fantastycznych książek, które chciałabym mieć na swoim regale. Niektóre z nich dostałam pod choinkę, ale to tylko mała część :)
Mieć tyle książek - marzenie ♥


  • Dokończyć kurs prawa jazdy - Serio, chciałabym to ogarnąć, bo zapominam już to czego się nauczyłam.


  • Robić więcej zdjęć i wstawiać więcej postów na bloga :)
Zdjęcia robię, muszę jeszcze zacząć je publikować :D


  • Kupić orbitreka - Poważnie zacznę się rozglądać za takim urządzeniem. 
Strasznie marzy mi się takie urządzenie w domu :)


No to trzymam kciuki za siebie i realizację swoich planów :) Byłoby super gdyby udało się zrealizować wszystkie.

I Wam również życzę spełnienia Waszych postanowień czy planów noworocznych. Pozdrawiam! :*

1 komentarz:

  1. Życzę zrealizowania wszystkich ważnych dla Ciebie postanowień, miło się Ciebie odwiedza:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)