STRONY

środa, 14 grudnia 2016

Świąteczny Berlin ♥ (część 2) - Weihnachtsmarkt Alexanderplatz i Berliner Weihnachtszeit am Roten Rathaus



Drugiego dnia mojego świątecznego pobytu w Berlinie wybraliśmy się we dwoje z mężusiem na dwa jarmarki. W planach mieliśmy jeszcze trzeci, ale kompletnie o nim zapomniałam. Przypomniałam sobie dopiero będąc już w domu, w Poznaniu... :| W każdym razie jak w tytule byliśmy na Alexanderplatz i przed Rotes Rathaus, czyli Czerwonym Ratuszem pod Wieżą Telewizyjną. Dwa kolejne piękne, niesamowite i magiczne jarmarki. Grała piękna muzyczka, winko było pyszne, był przyjemny mroźny wieczór i Diabelski Młyn :D Na tegorocznych wakacjach w Łebie postanowiłam sobie, że gdziekolwiek będę, a będzie tam Diabelski Młyn, muszę się nim przejechać. Naturalnie musiałam zrealizować to postanowienie :) Mąż nie był do końca z tego powodu zadowolony, ale dał radę :D To był cudowny wypad ♥ Już mam plan na następny rok, dokładnie wiem gdzie będę chciała pójść :D


W niemieckich jarmarkach najbardziej podobają mi się te budki, jak są ustawione, jak ozdobione, jak oświetlone. Efekt jest zazwyczaj bardzo ładny i magiczny. Czasem można uchwycić aparatem nietypowe kadry :)

Na tych jarmarkach, podobnie jak dzień wcześniej na Potsdamer Platz, również były lodowiska i karuzele. To czego nie widać na zdjęciach zobaczycie poniżej na filmiku z mojego Snapchata :) Serdecznie zapraszam do obejrzenia całego! :)








Typowy Berlin - tętniące życiem centrum ♥ Z boku tramwaj, na moście S-Bahn, a pod ziemią U-Bahn i całe tłumy ludzi :)


Świetny widok na hotel Park Inn :)

Piękny "młynek" :))



50m koło :D

Bileciki, których nie dali nam pamiątkę :( Dobrze, że zdążyłam zrobić zdjęcie :)

Widok z góry był piękny, ale niestety szyby były tak zaparowane, że ciężko było zrobić dobre zdjęcie. Lepiej widać na filmiku :)




Po przejażdżce Diabelskim Młynem trzeba było się zrelaksować winkiem :)

Śliczne ozdoby ♥







Ostatnie winko i piękne szklaneczki zabrane na pamiątkę :)




Bardzo się cieszę, że mogłam spędzić te parę dni w Berlinie ♥ Mam zachowane kolejne piękne wspomnienia :) To był cudowny czas, a już za 10 dni Wigilia! Ten czas pędzi jak szalony.

W następnym poście będzie można zobaczyć jak udekorowałam nasze mieszkanko :))
Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)