STRONY

piątek, 23 grudnia 2016

Bąbelkowe gniazdko w świątecznej odsłonie

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać jak przystroiłam nasze mieszkanko na święta :)

W pierwszej kolejności jednak chciałabym wszystkim odwiedzającym (jeszcze) mojego bloga życzyć:

Zdrowych, Spokojnych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w otoczeniu bliskich osób, z uśmiechem na twarzy, z radością w sercu, z ulubionymi potrawami na stole i upominkami pod piękną choinką. Życzymy Wam, żebyście w te świąteczne dni porzucili wszelkie spory i smutki, i mieli w sobie tylko dobrą energię i ciepło. Żebyście nie wariowali na punkcie porządku czy ilości przygotowanego jedzenia, nie byli nerwowi w stosunku do biegających w pobliżu dzieciaków, nie biegali z irytacją po sklepach w poszukiwaniu ostatnich brakujących rzeczy. Święta i tak się odbędą niezależnie od wszystkiego :) Tak więc życzymy Wam również żebyście byli weseli, spędzili te dni wśród ludzi, z którymi naprawdę chcecie je spędzić, zadzwonili do tych, z którymi nie możecie się zobaczyć. Żebyście odpoczęli, cieszyli się świąteczną atmosferą. I pamiętajcie, że nie to jest najważniejsze co pod choinką, ale kto znajduje się wokół niej :) Wesołych Świąt od Bąbelków ♥





Większość z tych dekoracji jest ze mną już wiele lat, kilka świeczników jest nowych, no i nasza duma - choinka jest zupełnie nowa. Moja wymarzona biała choinka ubrana na fioletowo ♥ Zawsze taką chciałam i wreszcie w tym roku udało mi się znaleźć idealną. Część bombek kupiłam 2 lata temu, część teraz, a kilkanaście sztuk jest ręcznie robionych przez moją ciocię :)

Na balkonowej barierce zawiesiłam komplet białych lampek, na parapecie postawiłam małą choineczkę oświetloną kolorowymi lampkami, a okna przyozdobiłam sztucznym śniegiem. W kuchni przystrojony jest tylko parapet, okno i na stole leżą świąteczne podkładki. Mam też świąteczną wycieraczkę przed drzwiami, ale nie zrobiłam jej zdjęcia.

Uwielbiam ten świąteczny czas, grudzień to mój ulubiony miesiąc w roku. Oczekiwanie na święta, dekorowanie, pieczenie pierniczków, ubieranie choinki, świąteczne lampki, mandarynki. Zresztą parę lat temu wstawiłam posta ==> "Za co lubię grudzień?" <== możecie tam poczytać o moich "ulubieńcach" tego miesiąca :)

W tym roku grudzień jest dla mnie bardziej wyjątkowy niż zwykle, bo nareszcie mamy urządzone mieszkanko i pierwszy raz od kiedy jesteśmy razem z Bąbelkiem sama wyprawiam święta. Wszystkie potrawy gotuję/piekę sama od podstaw :) Strasznie mnie to cieszy i jestem bardzo szczęśliwa ♥

Zobaczcie jak to wszystko wygląda :)


Parapet i okno balkonowe :)





Na meblościance postawiłam moją kolekcję aniołków, inne figurki i ulubione świeczniki.







Na stoliku zawitała podstawka na świeczki w kształcie gwiazdki oraz srebrna serwetka również w gwiazdki i wykonana przez ciocię choineczka :)






Na biurku stoją moje najstarsze figurki będące jednocześnie "świecznikami" :) Przy okazji sfotografowałam nowy kubeczek z gorącą herbatą :)



Świąteczne kubeczki są tegorocznym nabytkiem ♥

Na ścianie powiesiłam skarpetę :) A na regale stoi lampionik.




Okno kuchenne. Nowe świeczniki i pamiątki z świątecznych jarmarków :)










Jeden z wielu upieczonych przeze mnie pierniczków :) (przyznaję nie są za ładnie udekorowane, ale nie mam do tego talentu :D)



I wreszcie nasza przepiękna choinka ♥





Bardzo mi się podoba jak to wszystko wygląda ♥ W przyszłym roku zdecydowanie bardziej dopieszczę balkon :D i zajmę się jeszcze oknem w sypialni :)

Pozdrawiam serdecznie! :*

1 komentarz:

  1. Ta choinka jest super, jakby cała w śniegu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)