STRONY

niedziela, 10 lipca 2016

Zdjęciowe podsumowanie maja :)

Nadrabiam zaległości, żeby zdążyć przed wakacjami :P Podsumowanie maja, a zaraz po nim podsumowanie czerwca. Maj był bardzo fajnym miesiącem, w końcu miałam urodziny :D Zrobiło się naprawdę ciepło, był pierwszy grill i dostałam nowy, wymarzony smartfon ♥ Lg V10. 


5 maja - Zaczynam od pazurków ♥



5 maja - wypad nad stawy :)







12 maja - odlotowe kocie kapcie z Biedronki :D



13 maja - pierwszy grill u mężusia na ogrodzie :)










16 maja - nocne selfie z kotałkiem :) nasza rodzinka ♥



17 maja - śmieszki :)



18 maja - pożegnalne selfie przed wyjazdem misia :)



21 maja - mój urodzinowy dzień :) najpierw spacer z Magdą, później miasto z mamcią i wieczorem piwko z Martyną ♥ Bukiecik zrobiony własnoręcznie przez Martynę :)






24 maja - dzień z Madzią ♥ Fotki w fontannie, lody, pogaduchy i prezencik dla mnie :)








26 maja - Dzień Mamy. Kolaż zdjęć z mamcią i bukiet róż, który jej kupiłam. I wypad na miasto na lody :)









28 maja - cudowne motywatory, które zaczęłam kolekcjonować ♥ wygłupy z mamą i wieczorne piżamowe selfie :)





29 maja - wypad na ulubione lody do Lodziarni Kolorowej :)



31 maja - nowe pazurki, neonowe ♥ i nareszcie cudowny telefonik ♥




I to byłoby na tyle jeśli chodzi o maj ;) 
Pozdrawiam serdecznie! 

3 komentarze:

  1. Neony zawsze mi się podobają :)
    U mnie na blogu rozdanie, a w nim pomadka do ust Lancome. Serdecznie Cię zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od jakiegoś czasu mam taki szał na neonowe kolorki :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo przyjemnie sie przegląda Twojego bloga, dodawaj wiecej postów i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)