STRONY

niedziela, 10 lipca 2016

Zdjęciowe podsumowanie czerwca :)

Czerwiec minął szybko i niepostrzeżenie :D Dwa razy byłam na parę dni z mężulkiem w Berlinie na małych zakupach i załatwić kilka spraw. W tym miesiącu stało się coś niesłychanego, mianowicie zaczęłam oglądać piłkę nożną :D Fakt, że tylko mecze naszej reprezentacji, ale kibicowałam całym sercem ♥ I tak ten miesiąc jakoś przeleciał, że już mamy 10 lipca i za tydzień jedziemy nad morze ♥


3 czerwca - Alexanderplatz :)





4 czerwca - wypad do Primarku i spacer nad staw :)





Gały psychopały przez alergię :/








7 czerwca - ciuchy kupione podczas pobytu w Berlinie :)



8 czerwca - nowy telefonik nareszcie uruchomiony ♥ i mój cudowny case ♥



9 czerwca - selfiak z siostrą :)



11 czerwca - wypad do miasta z mężusiem :) selfie z mamcią i wieczorne kino - "Zanim się pojawiłeś" przepiękny i wzruszający film, na którym bardzo płakałam ;(







14 czerwca - cudowny zachód słońca ♥



16 czerwca - mecz Polski z Niemcami ♥ Kibicowanie pełną parą :D





20 czerwca - na chwilę w Berlinie :)





21 czerwca - lekcja pokazowa mojej siostry na basenie :)



22 czerwca - wieczorne spotkanko z Magdą :)



27 czerwca - selfie przed wyjściem, M1 z Wiki i wieczorny kebabik po lekarzu :D






30 czerwca - mecz Polski z Portugalią, ponownie kibicowanie całym sercem ♥ Niestety dalej nie przeszliśmy, ale i tak było wspaniale :)




Pozdrawiam! :)

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)