STRONY

niedziela, 17 kwietnia 2016

Zdjęciowe podsumowanie marca :)

Marzec był dość obfity zdjęciowo. W ostatnim czasie więcej zdjęć robię telefonem, bo mam go zawsze przy sobie, a lustrzanka jest niewygodna do codziennego noszenia. Lubię zapamiętywać różne momenty z codziennego życia, tak więc fotografowanie telefonem wydaje się łatwym rozwiązaniem dla prowadzenia "dziennika" jakim jest dla mnie Instagram. Tam jestem cały czas aktywna, cały czas na bieżąco :) Oczywiście we wszystkim trzeba zachowywać umiar i potrafić odłożyć telefon na bok, żeby obserwować wszystko też swoimi oczami, a nie przez pryzmat telefonu :)

1 marca - zabraliśmy Wiki do Maka :)



3 marca - selfie z Kicajem ♥




7 marca - plac zabaw z Wiki :)




8 marca - spacerek :)



9 marca - po zakupach w mieście :) i domowy selfiak :)




10 marca - cudowny dzień z przyjaciółką ♥ Pogaduchy, wygłupy, obiadek, kawka i mnóstwo fotek z Madzią ♥



11 marca - z mamusią na przystanku :) kawka z mężulkiem w mieście i lustrzane selfie :)





16 marca - wiosenny spacer :)



17 marca - plac zabaw z Wiki :)




20 marca - babeczki Kopce Kreta :) Pierwszy raz robiłam :)



23 marca - wieczorne spotkanko z Madzią ♥



24 marca - selfiaki :)



26 marca - nareszcie słoneczny, wiosenny dzień :) i spacer z aparatem :)



27 marca - Wielkanoc z rodzinką i spacer :)







28 marca - Poniedziałek Wielkanocny, spacer nad Wartą :)

Tak mnie kocha ♥







Tak prezentuje się mój marzec :) Było dużo spacerów, nic dziwnego, trzeba było wykorzystać każdy przebłysk słońca :)

W następnym poście opiszę moje TOP10 seriali zagranicznych :)
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania!

2 komentarze:

  1. fajnie, że wróciłaś. to nie hejt, ale mam pytanko - na zdjęciach z Wielkanocy są dwaj chłopcy obcięci na jeża. czy oni są upośledzeni? sorry, ale tak wyglądają, podobnie jak mój kuzyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety są chorzy. Mają upośledzony jeden z genów, co powoduje, że są opóźnieni w rozwoju, nie mówią, nie potrafią czytać, ani pisać. Ale są cudownymi chłopakami :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)