STRONY

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Zdjęciowe podsumowanie lutego :)

Czas wziąć się za bloga, odświeżyć go, ożywić :) Zaczęłam od nowej szaty graficznej i nagłówka. Teraz czas na ogarnięcie zdjęć do dwóch zaległych postów. Ogólnie trochę się pozmieniało w moim życiu, głównie w moim myśleniu o życiu. I jeszcze sporo zmian mnie czeka. Ale o tym wszystkim napiszę coś więcej jak już te zmiany będą stałe i pewne :)

Co do lutego, to niezbyt wiele się w nim działo. Do 25 lutego byłam w Berlinie. Później przyjechałam do Poznania :)


2 luty - selfiak w windzie :D



4 luty - na spacerze z psami :)





Tłusty Czwartek :) I domowe pączki robione przez teściową :)



6 luty - spacerek z siostrzeńcami Bąbelka i piesełami :)







10 luty - wyjście na plac zabaw :)




13 luty - śmieszkowy selfiak :D



17 luty - Światowy Dzień Kota ♥



19 luty - jogurtowe racuszki robione przeze mnie :)



25 luty - powitanie w Poznaniu :)



29 luty - poranne selfie :)



Tak minął mi luty. Jak widać niezbyt ciekawie. Jednak marzec był już zabawniejszy, bo spędzony w Polsce :) Tutaj zawsze wszystko jest bardziej kolorowe i ciekawe. 

Pozdrawiam serdecznie! :)

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)