STRONY

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Kolorowanki, czyli moje nowe "stare" hobby ♥

Kolorować lubiłam zawsze, od dziecka. Później kiedy już zaczęłam dorastać to wykorzystywałam czas spędzany z dziećmi i kolorowałam wraz z nimi, a następnie z siostrą. Wiadomo jednak, że te kolorowanki nie były zbyt ciekawe, bo nie wymagały czasu oraz jakichś szczególnych umiejętności. Od jakiegoś czasu jednak w sklepach i księgarniach pojawiają się kolorowanki dla dorosłych.

Bardzo znane i popularne są kolorowanki Johanny Basford. Jak dotąd pojawiły się trzy książki: "Tajemny Ogród", "Zaczarowany Las" oraz "Zaginiony Ocean". Posiadam je wszystkie ♥ :) Są to książki pełne magicznych, szczegółowych i przepięknych kolorowanek. Uwielbiam je. I co jest najfajniejsze? Nie są drogie, na allegro można je dostać już od 16 zł za sztukę :) W wolnej chwili, kiedy chcę się odprężyć, zrelaksować lub uspokoić, sięgam po jedną z tych magicznych książek i oddaję się kolorowaniu, w głębokim skupieniu. 




Pokażę Wam teraz te kolorowanki, które już skończyłam. Najwięcej pokolorowałam z "Tajemnego Ogrodu", bo już dawno go kupiłam. W "Zaczarowanym Lesie" już mniej, a w "Zaginionym Oceanie" jak na razie tylko jedną, bo kupiłam go kilka dni temu. Zdjęcia robiłam telefonem, tak na szybko, więc niektóre nie są zbyt wyraźne. Na żywo wyglądają o wiele ładniej :) Koloruję pisakami, ponieważ nie trzeba ich, jak kredki, co chwilę ostrzyć i mają ładniejsze, intensywniejsze kolory. Kolorowanie pisakami jest niestety trudniejsze, bo trzeba bardzo uważać, żeby nie wyjeżdżać poza linię. Mnie się jeszcze zdarza, zwłaszcza przy ciemnych kolorach i malutkich szczegółach. Tusz szybko wsiąka w papier i łatwo jest wyjechać za linię. 

Na Instagramie obserwuję kilka profili z kolorowankami i stwierdzam, że niektórzy ludzie mają naprawdę ogromny talent, cieniują i bawią się światłem. Niestety ja nie posiadam szczególnego talentu, więc bawię się tylko doborem kolorów :P

Zdecydowanie polecam zakup chociaż jednej kolorowanki dla dorosłych. Gwarantuję, że na jednej się nie skończy :P


Kolorowanki z "Tajemnego Ogrodu".



Wyjątkowo pokolorowana kredkami





Mój ulubiony obrazek ♥








Kolorowanki z "Zaczarowanego Lasu".



Najbardziej pracochłonna kolorowanka do tej pory 



Kolorowanka z "Zaginionego Oceanu".



Jak ktoś tu jeszcze w ogóle zagląda to dajcie znać w komentarzach czy mieliście już do czynienia z takimi lub podobnymi kolorowankami. I jaki jest Wasz stosunek do kolorowania? :)

Pozdrawiam serdecznie! :)

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam kolorować! Strasznie nie mogłam się przekonać do tego na początku, ale w końcu stwierdziłam, że trzeba wypróbować i kupiłam w biedronce za parę złotych dwie. Tak mi sie spodobały, że teraz mam wszystkie, które były dostępne w biedronce :D Ładnie dobierasz kolory i kolorujesz :) Strasznie mnie kusi ten "Tajemny ogród" i "Zaginiony ocean", ale cały czas powtarzam sobie, że i tak mam tego za dużo xD
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no ja na razie mam te trzy wyżej wymienione kolorowanki, do tego jeszcze jedną innej autorki, którą dostałam w prezencie i nie zamierzam w najbliższym czasie kupować kolejnych. Najpierw muszę zapełnić te kolorowanki, które już mam :) Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)