STRONY

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Moje plany na rok 2016 :)


Z zeszłorocznych planów udało mi się zrealizować: 
  • pójście do szkoły językowej i nauczenie się języka niemieckiego,
  • zapisanie się na kurs prawa jazdy i zdanie egzaminu, na razie tylko teoretycznego,
  • czytanie trochę więcej książek niż w 2014 roku,
  • zabranie się za swoje zdrowie, co prawda dopiero pod koniec roku, ale zawsze.

Nadal nie zrealizowałam planu dotyczącego mieszkania, wręcz przeciwnie teraz zostałam w ogóle bez mieszkania. Nie zapisałam się na studium fotograficzne. Nie kupiłam wymarzonego obiektywu. I nie kupowałam co miesiąc książek. Kilka mi się udało, ale nie co miesiąc. I oczywiście nie kupiłam auta, bo na kurs prawka zapisałam się dopiero w listopadzie.

*** 

A teraz czas na nowy rok i nowe plany :)



W nowym roku mam w planach:

- znaleźć i urządzić mieszkanie. Jest to priorytetowy, najważniejszy i największy plan na ten rok i postanowiłam zrealizować go już na samym początku roku. Co do urządzania, to im jestem starsza tym bardziej zmienia się to co lubię. Teraz zakochana jestem w prowansalskim stylu wnętrz i tak właśnie chciałabym urządzić swoje mieszkanko. Nie musiałabym mieć dokładnie wszystkiego w tym stylu, ponieważ meble już mam i nie mogę sobie pozwolić na ich zmianę, ale chociaż dekoracje i dodatki chciałabym mieć prowansalskie.


- zapisać się na kolejny kurs językowy niemieckiego na poziom B1+ - żeby uzupełnić swoją wiedzę i słownictwo zanim zacznę się uczyć poziomu B2. 


- dokończyć kurs prawa jazdy i zdać egzamin praktyczny :) jest to cel, który chcę zrealizować jeszcze w pierwszym kwartale roku, ponieważ prawo jazdy i auto bardzo ułatwią mi życie. Będę mogła sama wszędzie jeździć, być niezależna i robić samochodowe wycieczki :)


- kupić auto - jest to dosyć drogi plan, ale mam nadzieję zrealizować go pod koniec wiosny lub latem. Marka auta, które chciałabym mieć zmienia się non stop, w tej chwili najbardziej podoba mi się Mazda 323 kombi :D Wystarczy mi przez 3 miesiące odkładać pieniążki i będę je miała :D ♥


- zrobić sobie makijaż permanentny brwi metodą cienia. Ponieważ w minionym roku zrobiłam sobie taki makijaż, ale metodą piórkową i efekt jest dla mnie po prostu za słaby, chciałabym zrobić tę drugą metodę. Lubię mieć mocno podkreślone brwi, a sama nie zawsze robię je sobie równo. Zależy mi na intensywnym odcieniu :)


- podobnie jak w zeszłym roku, planuję czytać więcej książek, zdecydowanie więcej. Tym razem jednak mam to ułatwione, ponieważ razem z mamą kupiłyśmy mężulkowi tableta pod choinkę. Ja również będę z niego korzystała, głównie właśnie do czytania książek. Pobrałam już aplikację do czytania e-booków i zdążyłam przeczytać dwie książki :D


- chodzić zdecydowanie częściej do kina. Uwielbiam kino, kiedyś bardzo często oglądałam filmowe nowości na kinowym ekranie. W tym roku postaram się robić to przy każdej możliwej okazji, jak tylko będę w Polsce. W tym pomoże mi Cinema City Unlimited :) Właśnie założyłam sobie tę kartę i będę mogła chodzić do kina do woli :)



- jedną rzeczą, którą chcę i muszę zrobić to wybrać się do okulisty i kupić okulary. Niestety wzrok mi się pogorszył i powinnam mieć okulary do czytania, siedzenia przy komputerze, właśnie do kina i oczywiście przy jeździe autem.


- pozostając przy temacie zdrowotnym, chcę iść także do dentysty, i ogólnie dokończyć zeszłoroczny plan ogarnięcia mojego zdrowia :)


- ostatnim, bardzo luźnym planem jest zakup steppera. Nie zależy mi na tym żeby schudnąć, raczej żeby poprawić swoją kondycję i ujędrnić skórę. Wydaje mi się, że stepper w domu jest dla mnie najlepszym rozwiązaniem. Biegać nie lubię, na siłownię nie mam ochoty się zapisywać. A coś takiego wydaje mi się dobrym pomysłem, w domowym zaciszu, przy ulubionej muzyce :)


I to byłoby na tyle. Jestem spokojna o realizację tych planów. Wiem o tym, że jeśli będę dalej tak zmotywowana jak jestem i będę mocno się starać to uda mi się zrealizować każdy punkt z tej listy :)

A jakie są Wasze postanowienia lub plany? Robicie w ogóle takie listy? :)
Pozdrawiam serdecznie! :*

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeśli uda mi się zrealizować wszystko tak jak mam w planach na rok 2016, to w lutym 2017 zapiszę się na wymarzone studium fotografii w Poznaniu :) Na razie mam niestety ważniejsze rzeczy do zrobienia :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)