STRONY

piątek, 4 grudnia 2015

Zdjęciowe podsumowanie września i października :)

Dzisiaj podsumowanie kolejnych miesięcy - września i października. Zrobiłam jeden post dla tych dwóch miesięcy, dlatego że we wrześniu prawie nie robiłam zdjęć. Natomiast zdjęcia październikowe są głównie z telefonu :) Powoli zbliżam się do końca z publikowaniem zaległych postów :)


5 września - pierwszy zimny, jesienny dzień




8 września - kolejny poranny selfiak :)



24 września - wieczorne selfie


27 września - długi spacer na polach z piesełami siostry Bąbelka :)







1 października - fotka w drodze do miasta



2 października - spacerek :)



4 października - selfie z Roko :D



6 października - pierwszy jesienne spacerek :)





11 października - spacer w cudownie jesiennym Britzer Garten ♥










12 października - długaśny polny spacer :)










16 października - selfie w brudnej windzie :D


17 października - kawka na Friedrichstrasse :) później spacer z Leti i wieczorna kolacja :)






21 października - selfie z Larą :) i domowe przepyszne racuchy wykonania mojej teściowej :)




22 października - wycieczka z moją grupą ze szkoły do Deutsches Historisches Museum :)



24 października - kolejny spacerek :)





26 października - poranny spacer we mgle :)







27 października - ostatni dzień w szkole językowej :( i zarazem test ze znajomości Niemiec oraz odbiór wyników egzaminu na poziom B1 z języka niemieckiego :) Zdobyłam 156 na 165 punktów i jestem z siebie bardzo dumna. Z każdej części egzaminu mam poziom B1. Bardzo mi brakuje tych codziennych lekcji i tych ludzi :(






Niedawno otrzymałam także wynik testu o życiu w Niemczech i uzyskałam z niego 32/33 :D



28 października - spacer z Anią i dzieciaczkami :)








31 października - Halloween :D Ogólnie nie jestem zwolenniczką obchodzenia tego święta, ale w Niemczech jest ono jak najbardziej kultywowane. Rodzina Bąbelka również obchodzi ten dzień. Byliśmy razem z dziećmi zbierać cukierki. Z przebrania się miałam niezwykłą frajdę :D Byłam zombiakiem. Hubert też nim był, a Leti małą czarownicą :D 






I tym "strasznym" akcentem zakończyliśmy miesiąc październik :) Zostały mi jeszcze 4 posty do opublikowania :) Pozdrawiam serdecznie! :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)