STRONY

poniedziałek, 21 grudnia 2015

Zdjęciowe podsumowanie listopada :)

Od pierwszego listopada jesteśmy w Poznaniu :) Mam ku temu ważny powód, który opiszę w odpowiednim czasie. Czas tutaj spędzam głównie pomagając mamie, ale też spacerując, załatwiając swoje sprawy i spotykając się ze znajomymi. 

1 listopada - zdjęcia w drodze do Poznania :) i powitalne selfie z kotałem i Wiktorią





2 listopada - wyjście do miasta, selfiaki z koteczkiem i kolorowanie z Wiktorią





3 listopada - jesienny spacer na Dębinie ♥ :)







8 listopada - rodzinne wyjście do KFC :)









12 listopada - wieczorne wyjście na miasto, spacer po poznańskiej starówce i spaghetti w Avanti :)





14 listopada - mój śliczny poranny kotełek ♥


16 listopada


17 listopada


18 listopada - cudowny upominek od przyjaciółki ♥ fioletowa koszulka z rysunkiem aparatu ♥ po prostu idealna dla mnie :)



20 listopada - poranne zdjęcia z mamą i Wiki, a później spotkanie z Anią :)




Cudowne kolorowanki dla dorosłych Johanny Basford ♥


21 listopada - spacerek z Madzią i Aleksem ♥



22 listopada - urodziny Justysi :)



23 listopada - jedyny, piękny, mroźny poranek :)


24 listopada





25 listopada - porannie z mężulkiem :)



27 listopada - bardzo pozytywny dzień! :D wieczorne przefarbowanie włosów na czarny ♥





Od 28 do 30 listopada byliśmy w mieszkaniu mamy Bąbelka :) 

28 listopada - poranne selfiaki z nowym kolorkiem :) i fotki w drodze do domu Bąbelka :)




Powrót do korzeni, ogrzewanie piecem kaflowym :D



29 listopada - spacerek w lesie :)



Wieczorna pizza i oglądanie seriali :)



30 listopada - powrót do mnie :)





Pozdrawiam serdecznie! :)

6 komentarzy:

  1. Gratulacje! na pewno będziecie super rodzicami, a jak będzie dziewczynka i będzie miała twoje oczy, to będzie śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem w ciąży :| Odsyłam do posta: http://moje-babelkowo.blogspot.com/2015/11/wole-byc-szczesliwym-pulpecikiem-niz.html bo nie mam już siły na te domysły, nietrafione gratulacje i komentarze... :| Zapewniam, że jeśli będę spodziewała się dziecka to na pewno potwierdzę ten fakt na blogu. A teraz dajcie sobie wszyscy spokój z doszukiwaniem się brzucha tam gdzie go nie ma.

      Usuń
  2. "Oh, ale będę fajny jak napisze, że Zuza jest w ciąży. Lol świetna sprawa, ciekawe jak zareaguje?"
    Bardzo "mądrze" pomyślała połowa społeczeństwa...

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że trochę się u Ciebie działo, kicia słodka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba w każdym miesiącu coś się dzieje :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)