STRONY

sobota, 12 grudnia 2015

Dwa oblicza polnej jesieni

Do tego posta zebrałam zdjęcia z kilku jesiennych, polnych, październikowych spacerów z psami. Wszystkie zdjęcia zrobiłam na polach w pobliżu miejsca zamieszkania rodziny Bąbelka. Postanowiłam pokazać dwa oblicza jesieni - to kolorowe, słoneczne i radosne, oraz to tajemnicze, mgliste i pochmurne :) W wielu zdjęciach użyłam filtrów z programu Photoscape. Dzisiejszy post jest jednym z ostatnich trzech zaległych. A jutro przygotuję coś nowego, świeżego i świątecznego ♥


Radosne oblicze jesieni :)

































Tajemnicze oblicze jesieni :)






















6 komentarzy:

  1. Nadchodzi konstukrywna krytyka:

    Dużo z tych zdjęć jest świetnych technicznie, niestety jest też parę które nie powinny się przy tych super znaleźć.

    Zdjęcie nr:
    3. Git zdjęcie ale bliższy kadr mógłby byćmagiczny. Bardzo fajne foto.
    4. Dwa drzewa, ładne kolory, ale zbalasnowałabym kolory i kadrowała zdjęcie tak by drzewa były w tej samej odległości od (lewej, prawej) krawędzi zdjęcia. Symetria daje świetne efekty w zdjęciach przyrody.
    5. Na zdjęciu jest kosz na śmieci - przy zdjeciach natury takie aspekty nie powinny być widoczne. Dla mnie out.
    6. Szkdoa że widać bramę. (out)
    7, 8, 9 - fajne kolory całkiem nieżłe kadry.
    10, 11, 12, 13 - prawie te same ujęcia, nie wznosza nic nowego,zostawiłabym jedno z nich.
    14, 15 - out, nie ma miejsca przyciagajacego uwage sato po prostu liście na drzewach.
    16 - podoba mi się
    17- prześwietlone niebo ;) - ustwieenia przesłony leżą ;)
    18, 20 i 21 - w tej samej stylistyce i jest spoko
    19 - zdjęcie nic w sobie nie ma.Kolory to nie wszystko.
    Największa uwaga to SAMOCHODY W TLE - nope nope nope karygodne i out.

    Najfajniejsze są zdjęcia pajęczyny, dobrze dobrana przesłona i iso tez spoko. Światło świetnie złapane, ale znowu - to że coś ładnie wygląda nie oznacza że w galerii musimy powtarzać. Gdyby tych zdjęć pajęczyn były tutaj 2, odbiorca bardziej by je docenił, jako "łapanie chwili" i czuć byłoby urok.

    To jest moja opinia.
    Mam nadzieje że, nie tyle się ze mną zgodzisz, ale przemyślisz moje słowa i zaowocuje to progresem.
    Spróbuj wywalić zdjęcia które są kiepskie i zobaczyć jak wygląda całość bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za konstruktywną krytykę i obszerny komentarz. Na pewno wezmę sobie Twoje uwagi do serca, bo jak wiesz, nadal jestem amatorem. Za rok planuję pójść na fotograficzne studium, tak więc myślę, że tam załapię wszystkie te techniczne podstawy, których samodzielnie nie umiem i nie chcę ogarnąć :) Co do ilości zdjęć, to ja po prostu lubię wstawiać ich dużo, taki mój styl prowadzenia bloga :) Prowadzę go głównie dla siebie. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Te drugie jest zdecydowanie bardziej intrygujące, ale i trudniejsze do uchwycenia na zdjęciach i wykadrowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Zwłaszcza mgłę trudniej uchwycić na zdjęciach :)

      Usuń
  3. NIE SPOSÓB SIĘ NIE ZGODZIĆ Z ANKĄ. ZA DUŻO TROCHĘ ZDJĘĆ. JA NAPISZĘ TYLKO ŻE NR 32 I 34 SĄ PRZECUDOWNE. WOLĘ MGLISTA JESIEŃ JEDNAK DO ROBIENIA ZDJĘĆ A SŁONECZNĄ DO SPACERÓW :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A mnie łatwiej jednak jest fotografować tę słoneczną jesień, mgła jest trudniejsza do uchwycenia :) Co do ilości zdjęć, to ja po prostu lubię wstawiać ich dużo, taki mój styl prowadzenia bloga :) Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)