STRONY

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Britzer Garten - 11.10.2015

Tym razem nie będzie miesięcznego podsumowania, tylko relacja z cudownego, jesiennego spaceru w Britzer Garten. Byłam już jesienią w kilku berlińskich miejscach, ale w Britzer Garten jesiennie to był pierwszy raz. Nie zawiodłam się. Kolory drzew oszałamiały. Zrobiłam mnóstwo zdjęć, z których wybrałam 48 najlepszych. Tylko niewiele z nich odrobinę poprawiłam w Photoscape. Zdecydowana większość jest w naturalnych kolorach, tak rzeczywiście było pięknie, naturalnie pięknie ♥ 




















































Piękną jesień mieliśmy w tym roku ♥ :)
Pozdrawiam ciepło! :*

4 komentarze:

  1. piękna kolorowa jesień, aż chce się wychodzić na spacer. choć tez lubię tajemnicza i mglistą ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, jesień potrafi zachwycać w wielu odsłonach :)

      Usuń
  2. Zdjęcia z samochodami - out.
    Symetryczne zdjęcia są super! Ładne kadry.
    Zdjęcie z latarnia - szkoda że nie symetryczne. Latarnia bardziej po prawej stronie.Jakby było na 90 stopni na samym środeczku zdjęcie dostałoby symetrycznej magii.
    Wystrzegałabym się zdjęć gdzie drzewo po prawej jest na pierwszym planie. - To troszkę pospolity kadr, a Ciebie stać na więcej! te symetryczne zdjęcia o tym świadczą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tutaj również dziękuję za komentarz :) Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)