STRONY

wtorek, 3 listopada 2015

Sarbinowo - 2., 3. i 4 dzień - 13.-15.07.2015

Kolejne dni w Sarbinowie były niezwykle słoneczne i ciepłe. Nigdy nie miałam nad morzem tak cudownej pogody. Połowę dnia spędzałam na plaży, a drugą na spacerowaniu i jedzeniu pysznego, nadmorskiego jedzonka :D

13 lipca - od rana wybrałyśmy się do naszej ulubionej restauracji w Sarbinowie "Restauracji po schodkach". Wypiłyśmy kawę i zjadłyśmy przepyszną szarlotkę :) A później spacerowałyśmy po plaży.

















14 lipca był plażing i zrobiłyśmy niewiele zdjęć :) Zaczęłam opalać swoje habasy :D




15 lipca - pół dnia spędziłam na plaży, co miało negatywny skutek, bo mega się spaliłam na słońcu, a w zasadzie nigdy mi się to nie zdarzało. A później byłyśmy na spacerze, obiedzie i zachodzie słońca.























To tyle z wakacyjnych wspominek :) Bieżące fotki wstawiam na moim Instagramie ;)
Pozdrawiam serdecznie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)