STRONY

piątek, 27 listopada 2015

Park Wilsona - 05.08.2015

Na wstępie chciałabym poinformować zainteresowanych dlaczego wstawiam teraz tak spóźnione posty. Mianowicie dlatego, że w wakacje najzwyczajniej w świecie szkoda mi czasu na siedzenie przy komputerze. Staram się spędzać dużo czasu na spacerach i spotykaniu się z rodziną i znajomymi. Teraz kiedy na dworze szybko jest ciemno, jest zimno i ponuro, to ze spokojem mogę uporządkować zdjęcia przy kubku dobrego latte i opublikować chronologicznie spóźnione posty :) 

W dzisiejszym poście przedstawię jeden z większych parków w Poznaniu - Park Wilsona, w którym znajduje się Palmiarnia. W Palmiarni można znaleźć wiele gatunków roślin z różnych zakątków świata. a także akwaria pełne ciekawych rybek i wielkich ryb oraz kilka przedstawicieli gadów. Odbywają się tam też wystawy, np: motyli, albo kotów do adopcji itd. Rzadko bywam w tym parku, bo nie jest on w grupie moich ulubionych parków. Jednakże jak już wybrałam się tam z siostrą to pomyślałam, że porobię zdjęcia, żeby pokazać tutaj to miejsce :) 


































Jak widać udało mi się uchwycić kilka ciekawych momentów :) Najbardziej podoba mi się "tęcza" w fontannie :)

Pozdrawiam ciepło! :)

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie masz Zuza talent i wielki potencjał w swoich dłoniach :)
    Zdjęcie z tęczą podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Na pewno zamierzam ten potencjał oszlifować i wystudiować, bo z fotografią wiążę swoją przyszłość zawodową :) Tylko wiem, że na wszystko przyjdzie czas i jak brzmi moje motto: "Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie." :)

      Usuń
  2. Ujęcia z samotną ławką oraz efektem tęczy podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)