STRONY

czwartek, 23 lipca 2015

Zdjęciowe podsumowanie czerwca :)

Za chwilę lipiec dobiega końca, a ja dopiero wstawiam podsumowanie czerwca :P W czerwcu niewiele się działo, ale skoro powiedziałam sobie, że każdy miesiąc będę tutaj podsumowywała to spełniam swoją obietnicę. 


3 czerwca - urodzinowe śniadanie mojej nauczycielki z kursu - Kristi :)



6 czerwca - instagramowe selfie :D




7 czerwca - spacerek z mężulkiem :)










8 czerwca - selfiak z Kicajem ^_^



11 czerwca - selfie przed szkołą :)



13 czerwca - upalny i parny dzień :) Na fioletowo ♥





16 czerwca - przed szkołą :P



25 czerwca - jesienna aura za oknem, jesienny strój :P



Mój czerwiec nie wyglądał zbyt interesująco, dobrze że mam go już za sobą. Lipiec natomiast jest kilka razy bardziej ciekawszy. Od 10 lipca mam wakacyjną przerwę w szkole, więc wykorzystuję wolny czas na pobyt w Polsce. Byłam 7 dni nad morzem, a teraz jestem w Poznaniu. Posty z Sarbinowa wstawię osobno, a relację z Poznania w lipcowym podsumowaniu :) To byłoby na tyle ;)

Pozdrawiam! :)

6 komentarzy:

  1. ...ja nawet nie mogę zebrać się na podsumowanie pory roku, co dopiero miesiąca... dlatego nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przez wakacje miałam z tym problem, dlatego teraz nadrabiam :D

      Usuń
  2. Siódmy września, termometr na Kujawach pokazuje całe 9 stopni! Dobrze pooglądać u Ciebie początek lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama lubię w takie szare i chłodne dni pooglądać wakacyjne zdjęcia :) Jakoś tak się cieplej od razu robi na sercu :)

      Usuń
  3. Super blog. Piękne zdjęcia. Blog warty polecenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)