STRONY

sobota, 4 lipca 2015

Britzer Garten - 01.05.2015 - część 1

Chociaż obecnie mamy lato, i to w ostatnich dniach naprawdę upalne, powspominam teraz wiosnę ♥ W tym roku była tak jakoś wyjątkowo kwiecista i kolorowa, albo po prostu ja szczególnie zwracałam uwagę na każdy najmniejszy wiosenny zwiastun ;) Uwielbiam wiosnę, niezmiennie od kilku lat. Lubię znajdować kolejne gatunki kwitnących, wiosennych kwiatów. Lubię to jak przyroda budzi się do życia. Uwielbiam te wszystkie kolory. Britzer Garten jest parkiem, w którym na początku maja następuje kulminacja wiosny. Dziesiątki tysięcy najróżniejszych tulipanów, setki żonkili, narcyzów, szafirków i hiacyntów, mnóstwo innych ciekawych kwiatów oraz kwitnących drzew owocowych. Do tego otaczająca wszystko zieleń, słońce i piękne krajobrazy.Właśnie przez to wszystko Britzer Garten jest zdecydowanie najpiękniejszym parkiem Berlina. A wstęp do tego parku kosztuje tylko 3 euro. Byłam zauroczona wszechobecną wiosenną aurą. W żadnym innym parku nie znalazłabym większej ilości kwiatów. Zrobiłam kilka setek zdjęć, którymi jestem zachwycona. Do opublikowania wybrałam 76 zdjęć, które podzieliłam na dwa posty. 










































W najbliższych dniach wstawię drugą część zdjęć z tego wypadu :) 
A już za tydzień jedziemy nad morze :D Mam nadzieję, że letnia pogoda się utrzyma. Dzisiaj jest u mnie prawie 40 stopni. Afrykańskie lato :D Jednak na nasz wakacyjny tydzień zapowiadają ochłodzenie i martwię się, że kolejny rok z rzędu będę marznąć na plaży :( Oby nie! :P

Pozdrawiam serdecznie! :)

12 komentarzy:

  1. ojej, cudowne kolory. I moje ukochane tulipany. Bosko !

    Zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  2. każde zdjęcie ma coś w sobie, piękne sa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne miejsce i zdjecia! ;))

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku przepięknie tam! :3 i cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne te zdjęcia :)
    Zapraszam a mojego bloga o życiu http://mysecretlife157.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam pięknie ! Też zajmuje się trochę fotografią, więc zapraszam do mnie ;)

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)