STRONY

czwartek, 7 maja 2015

Zdjęciowe podsumowanie kwietnia :)

Kolejny miesiąc za nami, a już mija tydzień następnego. Czas ucieka, sama nie wiem gdzie i kiedy. Kwiecień był dosyć obfity w różne wyjścia, tak więc mam masę zdjęć z tego miesiąca. Wiosna w tym roku jest wyjątkowo piękna, co powoduje we mnie nieustanną chęć wychodzenia z domu. W każdym miejscu, w którym się znajdę, przypadkowo lub celowo, spotykam mnóstwo różnorodnych kwiatów. Jednak w dzisiejszym poście znajdą się nasze prywatne zdjęcia. W następnych dniach natomiast opublikuję posty z kilku wypadów. Mam już przygotowane pięć postów, które po prostu przesycone są wiosną :)


1 kwietnia - wyjście do restauracji na obiad :)


Pizzatasche - po prostu przepyszna! 


2 i 3 kwietnia - selfie przed wyjściem :D


























3 kwietnia - krótki spacer w naszym parku :)











4 kwietnia - w drodze z McDonalda :)


5 kwietnia - Wielkanoc z rodzinką :) W drodze do szwagierki, u niej w domu i podczas rodzinnego spaceru :)










7, 9 i 10 kwietnia - kolejne selfie :D



12 kwietnia - niedzielny wypad do Tiergarten i wejście na Kolumnę Zwycięstwa :)













14 kwietnia - selfie po szkole ^_^



17 kwietnia - pierwszy dzień krótkiego, weekendowego wypadu do Poznania :)

W południe zabrałam siostrę nad Maltę, na lody i karmienie kaczek :)







A po spacerze, razem z mamą, wybrałyśmy się do KFC. Naszego ulubionego w całym Poznaniu. Moja radość była ogromna, ponieważ było to pierwsze KFC od 5 miesięcy :D







18 kwietnia - 18stka mojego kuzyna :)









19 kwietnia - pożegnalne selfie na dworcu :)



21 kwietnia




22 kwietnia - selfie przed szkołą i fotka z kotałem :)




23 kwietnia - wieczorny spacer :)


25 kwietnia 



26 kwietnia - selfie przed wyjściem i zdjęcie podczas spaceru :)


28 kwietnia - selfie z mężulkiem na stacji U-Bahn :D



Ufff... Mnóstwo zdjęć! :D Ale tak wyglądał mój kwiecień ;)
W najbliższym czasie wstawię posty z Tiergarten i Volkspark Humboldthain, jeden post z wiosennymi kwiatami, zdjęcia z Majówki oraz obszerny post z Britzer Garten ♥

Pozdrawiam serdecznie! :)

8 komentarzy:

  1. Chyba jestem zbyt kreatywna... ta pół-pizza (tak bym to nazwała c:) ma oliwkowe oczka - i patrzy, dosłownie świdruje wzrokiem C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu masz dobrze rozwiniętą wyobraźnię :) Jak się przyjrzałam też to zobaczyłam :P

      Usuń
  2. Patrząc na te KFC to aż zgłodniałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też wystarczą zdjęcia czy reklamy KFC i już jestem głodna :D

      Usuń
  3. ostatnie zdjęcie jest świetne. takie inne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niby zwykłe selfie, a jednak trochę inne :)

      Usuń
  4. Ten niepełnosprawny chłopak to Twój brat? Na co choruje? Ja mam siostrę z porażeniem mózgowym, ale kocham ją bardziej niż pozostałe rodzeństwo :) Piękna jesteś i widać, że szczęsliwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście jest napisane, że to była 18 stka kuzyna :) Tak więc to nie mój brat, chociaż dorastaliśmy razem i jest dla mnie bardzo ważny. Jego choroba nie ma nazwy, ponieważ Adrian cierpi na wadę genetyczną. Ma uszkodzony jeden z genów. Dokładnie brzmi to tak: "defekt molekularny niedawno zidentyfikowanego genu XLMR-UBE2A". Fizycznie rozwija się normalnie, ale nigdy nie będzie mówił, czytał, pisał, rysował. Adrian ma też młodszego brata, Artura, który ma 8 lat i cierpi na to samo. Są to kochane chłopaki, które bardzo potrzebują zainteresowania i uwagi. Adrian uwielbia piłkę nożną, jeździć na wycieczki, układać puzzle. Młodszy Artur również, chociaż ma większe problemy z koncentracją. Mają też 3letnią siostrę, która jest zdrowym dzieckiem. Chore dzieci wzbudzają więcej emocji i czułości, bo bardziej ich potrzebują. Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)