STRONY

sobota, 11 kwietnia 2015

Zdjęciowe podsumowanie marca :)

Czas tak szybko mija. Dopiero co robiłam podsumowanie lutego, a już marzec minął. Dopiero co zaczęłam chodzić do szkoły językowej, a już minął mi pierwszy miesiąc nauki niemieckiego! Marzec był całkiem przyjemnym miesiącem, wiosna zagościła na dobre w Berlinie. Coraz więcej jest ciepłych, słonecznych dni. Sprzyja to częstym spacerom :) 


2 marca - jeszcze zimowy strój, na stacji U-bahn :)




3 marca - lustrzane selfie. Coraz częściej robię selfie przed wyjściem z domu. Lubię uwieczniać to jak się ubrałam danego dnia :D



8 marca - pojechaliśmy do rodziny Bąbelka, bo mała Leti miała 5 urodziny :) Zdjęcia w drodze, podczas dawania prezentu Leti i pogaduchy z Iwoną oraz szwagierką Anią :)








19 marca - wiosenny spacer w Schlosspark Charlottenburg. Mężuś polował na mnie kiedy ja polowałam na kwiatki :) I przy okazji walnął sobie selfie :D





21 marca - pierwszy dzień wiosny, jedno z moich ulubionych selfie :D



22 marca - selfie przed wyjściem i rodzinny zdjęciowy spacerek :)












23 marca - selfie przed szkołą i selfie z Kotałke ♥




25 marca - kolejne selfie przed wyjściem do szkoły :)



Pozdrawiam serdecznie! :)

8 komentarzy:

  1. Ale Ty masz piękne oczy :) zdradzisz czym zajmuje się Twój mąż i co go przywiało do berlina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mój mąż przyjechał tutaj w celach zarobkowych, a że była tu już jego rodzina to nie zastanawiał się nad zostaniem w Polsce. A zajmuje się z pasji i zawodu od wielu lat blacharstwem i mechaniką samochodową. W aucie zrobi i znajdzie wszystko co jest nieprawidłowe :)

      Usuń
  2. Uczę się niemieckiego od pięciu lat, ale... wiadomo, jak to jest, jeśli to nauka na zajęciach, a nie z wyraźnej chęci. Co prawda idąc do LO miałam wybór, czy kontynuować niemiecki, czy rozpocząć francuski, jednak dla mnie był on oczywisty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszłam na kurs z wyraźną niechęcią, ale wbrew sobie polubiłam tam chodzić i uczyć się języka. Mam fantastyczne nauczycielki i świetną grupę, z którą dobrze mi się uczy. Dość szybko łapię język, aż mnie to dziwi :D

      Usuń
  3. masz piękne wyraziste brwi! lubię takie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również takie lubię :) Maluję sama kredką do brwi, ale niebawem wybieram się na makijaż permanentny :)

      Usuń
  4. Mamy takie same kurtki zimowe :) W ogóle mam słabość do zgniłej zieleni, chociaż uwielbiam kolorowo ubranych ludzi, a i w mojej garderobie kolory tęczy. Zawsze sobie obiecuję, że będę robić więcej zdjęć, jednak gdyby nie mąż i coroczne wakacje, to byłoby ich zero L:/ a szkoda, czas mija tak szybko, zdjęcia to bezcenna pamiątka.
    Zgadam się z jedną z przedmówczyń - masz wyjątkowe oczy, pewnie nimi oczarowałaś męża :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona kurtka zimowa, najlepsza jaką w życiu miałam :D Ja natomiast robię bardzo dużo zdjęć, w ostatnim czasie dużo więcej telefonem, ale zawsze pamiątki są :)
      Dziękuję bardzo :* Myślę, że wielu ludzi te oczy czarują :D :D Bo często słyszę na ich temat miłe słowa :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)