STRONY

piątek, 27 marca 2015

Fioletowy, wodny makroświat ♥ - 08.02.2015

Przedstawię Wam dziś baaardzo spóźniony post. Na początku lutego dostałam natchnienia na pobawienie się w makro. Nie pamiętałam kiedy ostatnio bawiłam się zraszaczem i kwiatami. Wykorzystałam to, że kilka dni wcześniej mąż podarował mi bukiet fioletowych tulipanków oraz fakt, że na dworze świeciło piękne słońce. Wyszłam z tulipanami, zraszaczem i aparatem na balkon i rozpoczęłam swoje wodne zabawy. Kiedyś uwielbiałam fotografować krople w najróżniejszej postaci. Myślę, że w tym roku wrócę do wodnych ujęć, z pewnością mam w planach częściej robić takie zdjęcia. Zobaczcie co udało mi się stworzyć w ciągu pół godziny fotografowania :) 

Zdjęcia wykonałam lustrzanką Pentax K-50 + teleobiektyw Sigma 70-300mm. Program, którego użyłam do małych poprawek: Photoscape :)












W następnym poście przedstawię Wam efekty moich polowań na wiosnę :) 
Pozdrawiam! :)

10 komentarzy:

  1. PhotoScape zawsze pomocny :) Nie ma to jak poprawki kontrastu :)
    Chociaż przyznam, że jakiś czas temu przestawiłam się na Picasę. Po prostu ma więcej opcji poprawek za 'jednym kliknięciem', a przerabiając wiele zdjęć w jak najkrótszym czasie to bardzo pomocne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie początkowo korzystałam z Picasy, ale w późniejszym czasie przerzuciłam się na Photoscape :) Obecnie z Picasy korzystam bardzo rzadko, chyba że potrzebuję zrobić kolaż czy wyretuszować jakieś zabrudzenia na zdjęciach :)

      Usuń
  2. Piękne! Czekam na efekty "polowania na wiosnę" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Efekty polowania na wiosnę już są ;)

      Usuń
  3. Makro to jedna z moich ulubionych dziedzin fotografii a jak jeszcze jest tak kolorowa to ja jestem stanowczo na TAK :) Pozdrawiam Zuziu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też jest ulubiona :) Fotografia portretowa jest świetna, ale prawdziwą radość daje mi fotografowanie przyrody :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)