STRONY

sobota, 14 marca 2015

Bąbelkowy luty :)

Ponieważ w styczniu zepsuł się mój telefon i zakupiłam nowy, z lepszym aparatem, nie muszę wszędzie zabierać lustrzanki, bo aparat mam zawsze przy sobie. Stąd też mam więcej zdjęć z życia codziennego, jak np: spacery z mężem czy fotki uwieczniające jak się ubrałam danego dnia :D Postanowiłam podsumować luty zdjęciami zrobionymi właśnie moim nowym telefonem :) Jestem z niego bardzo zadowolona ♥ Pierwszy raz w życiu mam LG i nie żałuję swojego wyboru :)


2 luty - zdjęcia zrobione w drodze do jakiegoś urzędu :)












6 luty - tulipanki od męża :)



9 luty - selfie "no-makeup" :D Czyli tak straszę na co dzień :D




14 luty - selfie przed wyjazdem do Szczecina na "Pięćdziesiąt twarzy Greya". Cała ubrałam się na szaro :D selfie z mężulkiem przed kinem w Szczecinie :) oraz fotka z instagrama :D







22 luty












23 luty - selfie na stacji U-Bahn :D




25 luty - iście wiosenna aura ♥






26 luty - kolejny outfit wiosenny w moim wykonaniu :D Jestę blogerkę modowę :D










27 luty - jak widać końcówka lutego rozpieściła nas pogodą, więc wykorzystałam ją i każdego słonecznego dnia robiłam jakieś zdjęcia :D Tym razem na fioletowo :)










28 luty - moje kotałke ♥ wypad do Primarku i nowe ciuchy ♥ Wieczór w centrum i nocne fotki Berlina :)
















Tak wyglądał mój luty :) Myślę, że co miesiąc będę robiła takie miesięczne zdjęciowe podsumowanie :)

W następnym poście fotorelacja z pobytu mojej mamy i siostry u mnie :)
Pozdrawiam! :)

2 komentarze:

  1. Jak ładniutko :D widzę że pokusiłaś się o następną torebkę :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe trzeba zmienić dawne przyzwyczajenia i skompletować kilka torebek do mojej garderoby :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)