STRONY

czwartek, 22 stycznia 2015

Volkspark Jungfernheide w zimowej odsłonie - 29.12.2014

Dzisiaj mija równy miesiąc kalendarzowej zimy i postanowiłam zrobić posta dla tych co tęsknią za piękną śnieżną zimą. Nie wiem jak u Was, ale u mnie był aż JEDEN prawdziwie zimowy dzień. Zaledwie jeden i obawiam się, że już się nie powtórzy. Było mnóstwo śniegu, piękne słońce, kilka stopni poniżej zera. Uwielbiam taką zimę! Według mnie mogłoby tak być przez kilka tygodni. Niestety obecnie częściej zdarzają się deszczowe, bardzo wietrzne, ponure, szare, pochmurne dni. Dlatego też może ten post wprowadzi Was w milszy nastrój, bo mnie od razu jest lepiej kiedy patrzę na te zdjęcia :)




Kiedy rano wyjrzałam przez okno i zobaczyłam tę niesamowitą, magiczną aurę stwierdziłam, że po prostu muszę wyjść do parku porobić zdjęcia. I dobrze zrobiłam, bo dzień później nie było już śladu tej magii. Wyszłam na spacer i głęboko oddychałam zimowym powietrzem. Rozglądałam się z uśmiechem po drzewach przykrytych białym puchem. Słuchałam skrzypienia śniegu pod podeszwami butów. Skierowałam się w stronę parku i już z daleka usłyszałam dziecięcy gwar dochodzący z górki. Mnóstwo ludzi wybrało się przywitać zimę i nacieszyć tym pierwszym śniegiem. Ja sama cieszyłam się jak dziecko. Chodziłam między krzewami i drzewami, deptałam śnieg tam gdzie nikt jeszcze nie stąpał. Zrzucałam śnieg z gałązek, spoglądałam na błękitne niebo, na opadające płatki śniegu w promieniach słońca. Słuchałam śpiewu ptaków. Chłonęłam wszystko co było w zasięgu mojego wzroku i słuchu. Spacerowałam uśmiechnięta, z błyszczącymi oczami i cały czas robiłam zdjęcia. Tak, zdecydowanie uwielbiam taką zimę :)


Zrobiłam ponad 200 zdjęć i nakręciłam kilka krótkich filmików. Niestety nie zwróciłam wcześniej uwagi na to, że na matrycy miałam jakieś prószki, które widać. Poza tym drżą mi ręce (to chyba z podniecenia) i pociągam nosem :D No, ale mam nadzieję że, mimo moich błędów, dzięki tym kilku nagranym minutom poczujecie to co ja czułam :) Co do zdjęć, przy niektórych użyłam efektów z Photoscape. Zapraszam do komentowania! :)









































A jaki jest Wasz stosunek do zimy? Piszcie w komentarzach! :)
Pozdrawiam serdecznie! :)

16 komentarzy:

  1. śliczne zimowe zdjęcia <3 z tym mostem jest piękne :)
    u nas było pół dnia zimy :P chociaż teraz to już nie chcę żeby przyszła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ :**
      Ja tam nadal chcę :P W końcu lepiej żeby prawdziwa zima przyszła teraz niż w kwietniu :D

      Usuń
  2. Ale tam pięknie :) Przebijające się promienie słońca idealnie wyglądają na tle zimowego krajobrazu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najfajniejsze jest to, że mam 10 minut do tego parku :) To prawda :)

      Usuń
  3. Jejku, jak pięknie! szkoda, że w Warszawie tak szaro, ponuro i bez śniegu :(
    A co do Włoch, nic trudnego! teraz są tak tanie loty np. do Bergamo, że bardzo niskimi kosztami można zorganizować sobie super kilkudniową wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się :* U mnie w Berlinie teraz też jest szaro i ponuro. Przygnębiająca aura. Tylko jeden dzień był taki piękny...
      Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się gdzieś z mężem wyjechać, chciałabym tego, bardzo :)

      Usuń
  4. Dokładnie :D
    Ale ta takie krajobrazy trzeba definitywnie poczekać do lata. Wybrzeże zimą też jest atrakcyjne, jednak zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Uwielbiam morze latem ♥ :)

      Usuń
  5. piekne zdjecia :)
    w UK pieknie sniezylo przez kilka dni ale niestety snieg sie nie utrzymywal... nie ma nic piekniejszego od osniezonych drzew! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zgadzam się. Dużo śniegu, mróz i słoneczko :) Wtedy jest najpiękniej :)

      Usuń
  6. Jednym słowem określę: fantastyczne. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zdjęcia! Co tu więcej mówić. Pozdrawiam! ♥

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)