STRONY

czwartek, 4 grudnia 2014

TAG: Za co lubię grudzień?



Parę dni temu zaczął się ostatni miesiąc roku - grudzień. Jednocześnie kocham go i nienawidzę. Więcej jest tych pozytywnych rzeczy, którymi zajmę się poniżej, ale są też takie, które sprawiają, że odechciewa się wszystkiego. Między innymi: ponura szarość zanim spadnie śnieg, gołe drzewa, zimny wiatr, brak słońca, ogólnie zimno, ciemność, nawiedzeni ludzie w sklepach, komercja. No, ale jednak są te pozytywy, które wynagradzają to co niedobre. Uważam, że grudzień jest magicznym miesiącem. Uwielbiam tę atmosferę zbliżających się świąt. I choć sklepowe witryny nudzą świątecznym motywem już od początku października, to i tak jest coś takiego niezwykłego w powietrzu :) 


Zastanawiałam się nad tym za co lubię grudzień i ostatecznie znalazłam 11 rzeczy :) Do każdego punktu dołączyłam ilustrację; w niektórych przypadkach są zdjęcia mojego autorstwa, w innych zdjęcia z grafiki google. 


1. ZA JARMARKI BOŻONARODZENIOWE:


Uwielbiam te wszystkie budki, lampki, zapachy. Owoce w czekoladzie, grzane wino. Różne słodkości i przysmaki. Pierdołki i dekoracje. Atmosfera tych jarmarków jest nie do pobicia ♥


2. ZA OZDOBY ŚWIĄTECZNE:


Uwielbiam ustawiać te wszystkie figurki w całym pokoju. Uwielbiam ubrane choinki, bomki i lampki. No i przede wszystkim uwielbiam robić zdjęcia tym wszystkim rzeczom ♥


3. ZA LAMPKI I BOKEH Z NICH:

Kiepska jakość, bo ściągnęłam to zdjęcie z mojego dawnego photobloga. W każdym razie zdjęcie jest mojego autorstwa.

Z niczego nie wychodzi tak ładny bokeh jak ze świątecznych lampek :)


4. ZA ŚNIEG I PIĘKNĄ BIAŁĄ ZIMĘ:



Różnie bywa z tym śniegiem w grudniu, w ostatnich latach w ogóle mało było śniegu. No, ale czasem się zdarza. Nie da się ukryć, że śnieżna i słoneczna zima jest cudowna :)


5. ZA ZIMOWE CIUCHY:


Uwielbiam czapki, szale i rękawiczki :D Ostatnio bardzo podobają mi się rękawiczki z jednym palcem. Są świetne :) Uwielbiam też buty typu emu. Śmieszą mnie hejty ludzi na te buty. Wykrzywiają się i rozwalają tylko tandetne tanie podróbki za 15zł. Można kupić nieoryginalne, ale w dobrej jakości i trwałe :)


6. ZA ŚWIECZKI:


Uwielbiam we wszelkiej postaci, ale przeważnie są to zwykłe podgrzewacze. Mam mnóstwo szklanych świeczników rozstawionych w całym pokoju. Właściwie całą jesień i zimę palę świeczki. Nastrój jest wtedy taki przyjemny :)


7. ZA MANDARYNKI:

Zdjęcie pobrane z grafiki google.
Ahh... Ich zapach i smak ♥ Mogłabym jeść kilogramami. Koniecznie soczyste i kwaśne z nutą słodyczy, absolutnie nie za słodkie.


8. ZA WIECZORY POD KOCEM Z KSIĄŻKĄ LUB PRZY FILMIE I GORĄCYM KAKAO/HERBATĄ:

Zdjęcie pobrane z grafiki google.

Nie wiem jak u Was, ale dla mnie czytanie książki czy oglądanie filmu w zimie jest inne, bardziej wyjątkowe niż w pozostałych porach roku :)


9. ZA JEDZENIE!:

Zdjęcie pobrane z grafiki google.

Barszcz, zupa grzybowa, bigos itd. - nie ma tego na co dzień! :D Uwielbiam świąteczne jedzenie. No i oczywiście słodkości też: pierniki, ciastka korzenne i sernik! ♥


10. ZA ŚWIĘTA:

Zdjęcie pobrane z grafiki google.

Ten rodzinnie spędzony czas. Obdarowywanie upominkami. Radość na twarzach bliskich. Wspólne spożywanie pokarmów. Dzielenie się opłatkiem. To czas niezwykły :)


11. ZA SYLWESTROWE FAJERWERKI:



Bardzo lubię oglądać pokazy fajerwerków. I jeszcze bardziej lubię robić zdjęcia fajerwerkom :D


To byłoby na tyle. "Mój" grudzień tak się prezentuje :) 

A Wasz? Za co Wy lubicie grudzień? Napiszcie w komentarzach! :) Zachęcam też do zrobienia podobnego tagu na Waszych blogach :) 

Pozdrawiam serdecznie! :) :)

4 komentarze:

  1. Dla mnie grudzień jest wyjątkowy podwójnie - w wigilię świąt obchodzę urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożonarodzeniowe dziecko :) Podwójnie magiczny czas :)

      Usuń
  2. super :D ja też lubię grudzień za świąteczny klimat - ozdoby, choinkę, kartki, zdjęcia, wigilie, śnieg, sylwestra... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg, którego nigdy nie ma, ehh :/ A pogoda jak wiosenna. Co ale co zrobić? :P

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)