STRONY

środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie roku! :)



Witam Sylwestrowo! :)

Rok 2014 miał być dla mnie rokiem zmian. Czy rzeczywiście taki był? Nie był dokładnie taki jakbym chciała, ale nie mogę powiedzieć też, że zupełnie nic się nie działo :)

Swoje podsumowanie roku podzieliłam na części. Najpierw przedstawię Wam to co było najciekawsze i najważniejsze dla mnie w mijającym roku, a następnie miszmasz zdjęć z Poznania i Berlina. 

***

Rok 2014 zaczął się niezwykle cudownym i pięknym wydarzeniem - naszym ślubem ♥ 25.01.2014 zawarliśmy związek małżeński w Urzędzie Stanu Cywilnego w Poznaniu. To był cudowny dzień. Sam ślub był pełen szczęścia, radości i uśmiechów :) No, ale tydzień przed ślubem było panieńskie. Również niesamowity dzień. Cudowny wieczór w towarzystwie najwspanialszych dziewczyn, moich przyjaciółek :) Domowe panieńskie było fantastyczne, lepszego nie mogłabym sobie wymarzyć :)


Panieńskie - 18.01.2014 - KLIK



Ślub Bąbelków - 25.01.2014 - KLIK




Bardzo ważnym wydarzeniem dla mnie było zakupienie lustrzanki! Po 9 miesiącach bez porządnego aparatu w końcu 17 czerwca paczka z wymarzonym aparatem dotarła do mnie. Moja radość była ogromna!



Kolejną fajną rzeczą w tym roku była sesja z Pauliną. Marzyłam o zdjęciach przedstawiających mnie z moim aparatem, no i udało się :) Paulina zrobiła mi zdjęcia na Cytadeli. Jestem z nich bardzo zadowolona.

Sesja z Pauliną - 23.06.2014 - KLIK



Kilka dni później moja kochana przyjaciółka miała swój najważniejszy dzień w życiu - ślub :) Miałam tę przyjemność towarzyszyć jej oraz jej mężowi w tym dniu, który był naprawdę wspaniały. Piękna pogoda, piękna Magda, świetna sala i cudna zabawa :)

Ślub Magdy - 27.06.2014 - KLIK



W sierpniu wybraliśmy się razem z Magdą, jej mężem Łukaszem i synkiem Aleksem na kilkudniowe wakacje nad morzem w Sarbinowie. Chociaż było zdecydowanie za zimno to mimo niepogody to był przyjemnie spędzony czas :)

Sarbinowo - 18.-22.08.2014 - KLIK, KLIK, KLIK



1 września 2014 obchodziliśmy drugą rocznicę naszego związku ♥ Mieliśmy bardzo romantyczny wieczór, najpierw we włoskiej restauracji, a później w domku przy świecach :) - KLIK



W październiku spełniłam swoje marzenie o prawdziwej sesji zakochanych, w której głównymi modelami będziemy my :) Na naszego fotografa wybraliśmy MoonSky Studio i to była najlepsza decyzja. Zdjęcia są przepiękne, a my bardzo zadowoleni ♥ :)

Sesja u MoonSky Studio - 10.10.2014 - KLIK


***

W tym roku w Poznaniu byłam 8 razy. Oprócz tych ważniejszych rzeczy, które wymieniłam powyżej należy wspomnieć też o: wielu przyjemnych spacerach z moimi Magdami, kilku spotkaniach z Aniulką, Basią, Martyną, wypadach do kina z moim mężulkiem, a także z siostrą, o paru wyjściach na Termy z mamą, Wiki i Rafałem, rodzinnych spacerkach, licznych wyjściach do KFC, pazurkach wykonanych przez Maritę, 40stych urodzinach mojej mamusi, panieńskim Magdy, odwiedzinach u rodziny w Głuszynie, pokazach umiejętności Wiktorii na basenie, urodzinach Bąbelka, pasowaniu mojej siostry na pierwszoklasistkę i świętach u mojej mamy :) 




W Berlinie w moim życiu działo się zdecydowanie mniej. Głównie w niedziele gdzieś wychodziliśmy. W tygodniu toczyliśmy normalne, spokojne życie małżeńskie. Czasami spotykaliśmy się z rodziną Bąbelka. W każdym razie mogę wspomnieć o: wielu wypadach w piękne berlińskie miejsca, świętach wielkanocnych u siostry Bąbelka, o kilku wyjazdach do Poczdamu, paru wypadach nad jezioro, wielu wyjściach do McDonalda, kilku kolacjach w naszej restauracji, rejsie promem po Sprewie, kilku ważnych zmianach w naszych mieszkaniu, zakupieniu nowych mebli i sprzętów oraz cudownych wieczorach na jarmarkach bożonarodzeniowych :)




Podsumowując: to był dobry rok. I choć nie zrealizowaliśmy wszystkiego co chcieliśmy, choć życie podsuwało nam kłody pod nogi i czasem borykaliśmy się z problemami to możemy powiedzieć, że był to naprawdę szczęśliwy rok. Oglądając wszystkie zdjęcia zrobione w tym roku widzę na swojej twarzy wypisaną miłość, a także radość, szczęście i ekscytację. Miałam i mam wokół siebie cudownych ludzi, którzy sprawiają, że moje oczy błyszczą radośnie, a buzia się uśmiecha: mojego kochanego męża, wspaniałą rodzinę i kochane przyjaciółki. Radość sprawiały mi wszystkie ważniejsze wydarzenia, wszystkie spacery, wszystkie zdjęcia, moja cudowna pasja fotografia, każda chwila z przyjaciółkami, każde wyjście do kina, mój łobuziarski kocur, każda przeczytana książka, każdy obejrzany film czy serial, każdy wyjazd do Poznania, każde wyjście z mężem, każde spotkanie z rodziną, każdy bukiet kwiatów od mężusia. każda sesja, którą miałam przyjemność wykonać, każda nowa rzecz zakupiona do naszego mieszkanka, każdy nowy ciuch, każdy uśmiech moich bliskich, każde "kocham cię". I w obliczu tylu wspaniałych rzeczy te smutne i przygnębiające przestają mieć znaczenie. Bo grunt to cieszyć się z małych rzeczy :)


Na 2015 rok mam wiele planów, które mam szczerą nadzieję zrealizować bez żadnych opóźnień: uczęszczać do szkoły językowej, zacząć ćwiczyć, zapisać się na prawo jazdy oraz zdać egzamin za pierwszym razem, dokończyć urządzanie mieszkania, zakupić w końcu nowy obiektyw, kupić pierwsze auto (po zdaniu prawka oczywiście) i zapisać się do szkoły od września. Są to bardzo ambitne plany, wymagające ode mnie wiele motywacji i pracy. Tak więc choćby nie wiem co, muszę wziąć się w garść i po kolei odhaczyć wszystko z listy :)

***


Życzę Wam kochani, żeby Nowy Rok 2015 był tak samo dobry, albo i lepszy od 2014. Życzę żebyście spełnili wszystkie swoje plany, cele i marzenia. Żebyście byli zdrowi, spokojni i szczęśliwi. Żebyście doceniali wszystko to co daje Wam los. Życzę żebyście robili tylko to co naprawdę chcecie robić. Żeby każdego dnia obecne były: miłość, zdrowie, spokój i radość. Żeby Wasze myśli wolne były od smutków, a codzienność omijana przez problemy. Szczęśliwego Nowego Roku!
Bąbelkowa :*

10 komentarzy:

  1. Kochani moi:* Dla Was również życze z Darusiem by każdy dzień Nowego Roku był obfity w szczęście spełnienie radość i miłość. By każda Wasza chwila była małym Niebem na Ziemi, by otaczali Was sami dobrzy i uczciwi ludzie z dala od nieprzyjaznych osób :* byście w swojej pieknej milosci dojrzewali kazdego dnia i swoja miloscia pokazywalii nam nadal czym jest wartosc wiernosci i oddania :* Happy New Year zyczy Madzia z Darkiem do siego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za piękne życzenia! :** :)

      Usuń
  2. Świetny post :) super podsumowanie kochana :* życzę Ci szczęścia, zdrowia i radości w Nowym Roku (radości ze mną i ewentualnie z Mężem xD) <3 i żeby spełniły się Twoje marzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha :D Ja nie mogę xD Dziękuję bardzo :** I wzajemnie ♥

      Usuń
  3. Pięknie napisałaś, żeby nie było przeczytałam od dechy do dechy :). .mama

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak kolorowy i szczęśliwy rok! Niech każdy taki będzie, a nawet i lepszy :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)