STRONY

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Park Sanssouci otulony jesienią - 19.10.2014 (część 2)

Drugi post zawierający zdjęcia z jesiennego spaceru po Parku Sanssouci :) i jednocześnie ostatni post o tematyce jesiennej :) W najbliższym czasie pojawi się kilka postów grudniowo-świątecznych :)





Chinesisches Haus








Römische Bäder










Schloss Charlottenhof










Orangerie.
















To był jeden z najprzyjemniejszych spacerów :) Szkoda, że taka cudowna jesień trwa tak krótko, a jej dłuższa część jest raczej ponura, szara i nieprzyjemna. Obecnie nie ma prawie śladu po tych pięknych liściach. Słońca też jest mniej, a chmur więcej. Dobrze, że można popatrzeć na takie piękne słoneczne ujęcia, wtedy nastrój się poprawia :)

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. piękne miejsca <3

    świetny nowy nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień już za nami, nie zdążyłam w tym roku pójść jesiennego lasu z bliskimi i aparatem, szkoda. Bardzo lubię jesień, za ten zapach, czystość powietrza, mgły, odgłosy odlatujących ptaków, deszcz bębniący w szyby,pierwsze przymrozki... Od dzieciństwa zakochana jestem w wietrze, uwielbiam go, a jesienią bywa częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie to właśnie była pierwsza jesień, którą tak intensywnie wykorzystałam pod względem fotograficznym :) Nareszcie spełniłam się pod tym względem. Ja najbardziej lubię tę porę roku za te wszystkie piękne barwy i za promienie słońca igrające na liściach :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)