STRONY

wtorek, 2 grudnia 2014

Park Sanssouci otulony jesienią - 19.10.2014 (część 1)

Dziś publikuję przedostatni jesienny post, a w przygotowaniu jest już post grudniowy :) Tak więc następny wpis będzie zdecydowanie bardziej na czasie :)

Dokładnie rok wcześniej (klik) również byliśmy w tym parku jesienią, niestety pogoda nie dopisała. Poza tym nie miałam lustrzanki i zdjęcia nie były za dobre. W tym roku postanowiłam namówić mężusia na powtórny jesienny wypad do Sanssouci. Zaplanowaliśmy cały wyjazd i tym razem pogoda dopisała idealnie! Było przepięknie, słonecznie, cieplutko. Praktycznie cały czas spacerowałam w samej letniej sukience. Zrobiłam setki zdjęć :D Na bloga wybrałam 72, dlatego podzieliłam ten spacer na dwa posty. Każdy zakątek cieszył oczy ♥


Kościół Pokoju - Friedenskirche
























Historische Mühle



Plan parku










Schloss Sanssouci







Chinesisches Haus


2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)