STRONY

poniedziałek, 3 listopada 2014

Zapowiedź Bąbelkowej sesji :)

Hej! Dziś krótki post będący przerywnikiem między zaplanowanymi postami. W październiku razem z mężem mieliśmy sesję fotograficzną w parku Dębina w Poznaniu. Autorem zdjęć jest MoonSky Studio. Na razie dostałam jedno zdjęcie na email, a resztę otrzymam jak będę następnym razem w Poznaniu. Czyli już niedługo :D Nie mogę się doczekać wszystkich zdjęć, bo Łukasz robi przepiękne zdjęcia i już to jedno mnie zachwyciło ♥



Mam plan związany z tą sesją. Mianowicie chcę wywołać kilka zdjęć w dosyć dużym formacie i umieścić na ścianach w różnych miejscach naszego mieszkanka ♥  W ogóle u nas fotografie będą grały dużą rolę. Nie wyobrażam sobie żeby coś co jest ogromną częścią mojego życia nie tworzyło atmosfery naszego miejsca zamieszkania :) 

Urządzamy się żmudnie i powoli, ale wiem, że jeszcze parę miesięcy i będę szczęśliwa z końcowego rezultatu. Już w tym miesiącu kupimy kilka kolejnych rzeczy z wyposażenia. Jestem w tak dobrym humorze :D Tygodnie, w których nic się nie dzieje potrafią mnie dobijać, a kiedy nadchodzi taki czas, gdzie coś znów robimy, zmieniamy, kupujemy moja radość jest podwójna. Jestem niecierpliwa i chciałabym wszystko od razu :D Wiem jednak, że tak się nie da. Najważniejsze, że mamy siebie, razem damy radę czekać na wszystko ♥


Pozdrawiam serdecznie! :)

8 komentarzy:

  1. Ahh czekam na efekty całej sesji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też i nie możemy się doczekać :D ♥

      Usuń
  2. Dobry pomysł - jeśli fotografie są piękne i przywołują wspaniałe wspomnienia, będą idealną ozdobą mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram się minimum raz w roku wywoływać ok. 200, 300 zdjęć - lubię oglądać je w takiej formie.
    Wasze zdjęcie - pięknie ujęte twarze, tyle w nich dobrych emocji, szczerości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie ciągle obiecuję sobie, że to zrobię i tak tylko mi się zbiera coraz więcej tych zdjęć. Na pewno w końcu to ogarnę, kupię ładne albumy i poukładam według chronologii. Oglądanie zdjęć wywołanych jest przyjemniejsze od przeglądania ich na komputerze, bo przywołuje wspomnienie dawnych lat :)
      Dziękujemy :) :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)