STRONY

poniedziałek, 24 listopada 2014

Zakochane Bąbelki na Dębinie ♥ - sesja u MoonSky Studio - 10.10.2014

Nareszcie mamy nasze cudowne zdjęcia! Spodziewałam się wspaniałych zdjęć i nie zawiodłam się. Łukasz z MoonSky Studio zasługuje na szóstkę :D Idealnie uchwycił na zdjęciach naszą miłość. Podobają mi się zwłaszcza te ujęcia niepozowane. Będziemy mieli piękną pamiątkę na całe życie. Jedno z tych zdjęć chcę wywołać w dużym powiększeniu do antyramy, kilka innych do mniejszych ramek na ścianę, no i wszystkie do albumu :) Dostaliśmy w sumie 41 zdjęć. Pakiet w kolorze i pakiet w bw. Całość z logiem do internetu i całość bez loga do prywatnych albumów. Pozytywnie zaskoczyło mnie już samo pudełko. Bardzo ładnie wygląda te kilka wybranych zdjęć, a fotograf wziął nawet pod uwagę to, że uwielbiam fiolet :D Nie mam nic do zarzucenia i mogę tylko polecać dalej! :) Jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam na Facebooka: MoonSky Studio

Wybrałam 24 zdjęcia. Zapraszam do oglądania :)


Pudełko :D

























Uwielbiam jakość, przejrzystość, czystość i ostrość tych zdjęć! ♥ Uwielbiam światło, kolory, kadry! ♥ I uwielbiam nas ;) ♥

Pozdrawiam! :)

10 komentarzy:

  1. Ładnie, ładnie 3+... żartuję :D piękne zdjęcia, cudowna pamiątka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem udana sesja, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejsze są te zdjęcia, gdzie światło z zewnątrz łączy się z tym w Waszych oczach - bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Pięknie to ujęłaś :)

      Usuń
  4. Ladnie, ale takie buty nie dla ciebie. Masz nie za szczupłe nogi, a te buty dodatkowo je pogrubiają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to znaczy "nie za szczupłe nogi"? A jakie byłyby szczupłe? Chude patyki bez kształtów? Dzięki, ale przeszłam już bycie chudą jak anorektyczka i nie ma w tym nic fajnego. A mój mąż jest zadowolony z tego jak teraz wyglądam, bo ma się do czego przytulić, za co złapać. I jak mówi: "nie jestem chudą szkapą, bez tyłka i cycków, tylko zdrową, piękną kobietą". Tak więc dzięki za troskę, ale te buty należą do moich ulubionych i będę je nosić ;) Poza tym nie ważę 100kg i nie noszę rozmiaru 46, tylko 38/40 :)

      Usuń
  5. śliczne fotki, widać na nich miłość którą się darzycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Fajnie, że to widać :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)