STRONY

sobota, 15 listopada 2014

Volkspark Jungfernheide - 28.09.2014

Park, który dzisiaj Wam pokażę znajduje się około 15 minut od naszego miejsca zamieszkania. Uwielbiam go za to, że zawiera w sobie elementy przypominające mi zarówno moją ukochaną Dębinę jak i Park Sołacki, czyli dwa moje ulubione miejsca w Poznaniu. Park ten jest ogromny. Znajduje się tam staw, który z jednej strony przerobiony jest na strzeżone kąpielisko czynne latem. Jest tam plaża wysypana piaskiem, prysznice, punkt z jedzeniem, piwem i innymi napojami, restauracja itd. Dalej ciągnie się dziksza część parku. Na środku jest wyspa, na którą prowadzą mostki jak na Sołaczu. Jest też obalone drzewo, które wygląda prawie identycznie jak to na Dębinie. Z drugiej strony parku jest dzika plaża, z miejscem na siatkę do siatkówki, ze stołami na grilla i ogólnie z plenerem na aktywne spędzanie czasu na dworze. Mnóstwo miejsca na spacerowanie i fotografowanie :) I można znaleźć tam wszystko. Ja oprócz setek pająków znalazłam żółwie!, lilie wodne i wiewiórkę :) Podczas tego spaceru dało się zauważyć pierwsze jesienne oznaki. Bardzo lubię łapać słońce na jesiennych liściach :) Zapraszam do oglądania zdjęć!












































Jak dało się zauważyć na zdjęciach najlepsze w tym parku jest to, że nie ma w nim zbyt wielu ludzi. Tak więc można spokojnie spacerować i robić zdjęcia :)

6 komentarzy:

  1. na tych zdjeciach Berlin nie wyglada jak Berlin... miłe, przyjemne, naturalne miejsce gdzieś daleko od zgiełku!!!! fajnie ze macie tam takie wyciszające miejsca.... Piekne ujecia, cudne makro, rzadko widze makro w Twoim wykonaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mieszkam w takim otoczeniu, że zdecydowanie przeważa natura :) Kiedyś zdecydowanie więcej fotografowałam makro, cała moja przygoda z fotografią zaczęła się od makrofotografii. Teraz przerzuciłam się na krajobrazy i portrety :) Dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)