STRONY

czwartek, 11 września 2014

Wakacje część 2: Poznań

Drugi post z serii wakacyjnej. Tym razem zdjęcia z mojego pobytu w ukochanym Poznaniu :)

Przyjechałam 2 sierpnia, a wyjechałam 25 sierpnia. Z tego od 18 do 22 byliśmy nad morzem w Sarbinowie. Czyli prawie cały sierpień spędziłam w Polsce :) Był to czas intensywnie spędzony z rodziną i moimi kochanymi przyjaciółkami ♥ Oprócz tego co zobaczycie na zdjęciach byłam też w odwiedzinach u rodzinki w Głuszynie i odwiedziłam Dziadka na cmentarzu. Przez cały czas miałam ze sobą lustrzankę, albo przynajmniej telefon, żeby tylko mieć możliwość robienia zdjęć :) Staram się fotografować wszystko co robię, zwłaszcza jeśli robię to w Poznaniu. Uwielbiam potem oglądać te wszystkie zdjęcia i wspominać, siedząc samotnie w Berlinie...


3 sierpnia - Pierwszą ciekawą rzeczą był wypad na Termy Maltańskie z mamcią, Wiktorią i Rafałem :)




5 sierpnia - wypad do KFC ♥ nie mogłabym sobie odmówić :P




6 sierpnia - pierwszy spacer z Magdą i jej słodkim Aleksem nad Maltą ♥ 



7 sierpnia - wieczorny spacer po osiedlu :)



8 sierpnia - drugi spacer z Magdą i mała sesja nad Wartą :)



9 sierpnia - ponownie Warta, ale tym razem z mamą i Wiki ♥ Więcej zdjęć z tego spacerku w osobnym poście.




10 sierpnia - wypad nad Rusałkę z rodzinką :)




11, 12 i 13 sierpnia - spotkania z przyjaciółkami. Spacer z Martyną i Kacperkiem. Wieczór z Basią i pogaduchy jak za dawnych czasów ♥ oraz kolejny dzień spędzony z moją piękną modelką Magdaleną :)



12 sierpnia - spacer i sesja z Madziulą na Cytadeli ♥ Pozytywnie spędzony czas, wygłupy, śmieszne samojebki i zabawne filmiki :D




14 sierpnia - wyjście do kina z Wiktorią na "Dzwoneczek i Tajemnica Piratów" :)



23 sierpnia - urodziny Bąbelka ♥ W tajemnicy zamówiłam tort, zaplanowałam mu cały dzień, w tym wyjście do kina na "Epicentrum", powiedziałam mamie z czego Piotr się ucieszy (biała czapka Pumy), i kupiłam mu prezent, z którego oboje czerpiemy korzyść - zestaw dwóch e-papierosów :) On jest zdrowszy i nie traci tak wiele pieniędzy, a mnie już nie przeszkadza ten przykry zapach papierosów ;)





W ten dzień zrobiłam też małą sesję Wiktorii, u niej w pokoju. Za tło posłużyła nam ściana :) Uważam, że świetnie wyszły te fotki ♥



No i kupiłam sobie dwie upragnione książki ♥ "Lawendowy pokój" i "Inferno".



To był fantastycznie spędzony czas! ♥ Teraz kiedy mieszkam w Berlinie bardziej doceniam czas spędzony z bliskimi, których mam w Poznaniu. Ponieważ tutaj mam tylko kilkoro członków rodziny Piotra, z którymi nie spędzam za wiele czasu, chwile w Poznaniu naładowują mnie energią, która jest mi niezbędna do przetrwania wielu godzin spędzanych w samotności. Za to też kocham fotografię, że mogę zatrzymać na zdjęciach te wspaniałe momenty i chwile, które potem oglądam z radością :) :)


Pozdrawiam serdecznie! :)

6 komentarzy:

  1. :) świetna fotorelacja :) Widać jak mimo mieszkania w Berlinie mocno ciągnie Cie do Poznania,do rodziny, do bliskich, widać jak mocno celebrujesz każda chwile, jak cieszysz sie z każdej chwili :) świetny pomysl na prezent dla Piotra :) na pewno bardzo się ucieszył z całego mnóstwa niepodzianek jakie mu przygotowałaś na urodziny :) Uwielbiam Was :* mocno kubicuje Kochana Twej pasji, waszym wspólnym planom, marzeniom,, Jestem ciekawa tej książki " Lawendowy pokój" :) brzmi ciekawie :) i kolorystycznie stworzona dla Ciebie :) pozdrawiam Was cieplutko, Madzia :) :) :) ps dzięki za przemiły wspólny dzień na sesji na cytadeli :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie ciągnie kochana, chyba nawet bardziej niż jak tam mieszkałam. Może to odległość bardziej mnie do wszystkich zbliżyła i uświadomiła mi jak wszyscy tam są dla mnie ważni? :) Był bardzo szczęśliwy, a to mnie najwięcej cieszyło. Kiedy widziałam jego uśmiech, błyszczące szczęściem oczy :) Teraz i ja kibicuje Tobie mój Aniele :* Żebyś była tak szczęśliwa, trzymam kciuki z całych sił. Mogę Ci ją przywieźć i pożyczyć jak będę następnym razem w Poznaniu. Bardzo piękna książka. Ja również dziękuję, pozdrawiam i całuję! :** ♥

      Usuń
  2. :) nie dziwie sie że Cie ciągnie :) Masz niesamowita rodzine a rodzina to skarb i pielegnuj ja:) dziękuje kochana:) Daruś juz jest dla mnie bardzo bardzo ważny :* ma szcególne miejsce w moim serduszku :) całuje Was kochani:) czekam na kolejne fotorelacje :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy, moje przyjaciółki, też jesteście niesamowite i bardzo dla mnie ważne :) Buziaki! :**

      Usuń
  3. świetnie :) uwielbiam spędzać z Tobą czas, więc bywaj tu jak najczęściej! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam spotkania z Tobą :** ♥

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)