STRONY

wtorek, 9 września 2014

Wakacje część 1: Berlin

Postanowiłam pokazać Wam w skrócie moje wakacje. Najpierw część pierwsza w Berlinie, następnie część druga w Poznaniu, a na koniec część trzecia nad morzem :) 

Mam naprawdę sporo zdjęć z ostatnich trzech miesięcy. Powstanie kilka postów, m.in. właśnie te trzy wakacyjne. Oprócz nich pojawi się post z nadmorskimi krajobrazami. Posty z kilku nowych wypadów po Berlinie. Post zakupowy, w którym przedstawię nowe ciuszki nabyte w ostatnim czasie. No i parę postów z sesjami, które zrobiłam podczas wakacji w Poznaniu :)


Wracając do dzisiejszego posta... Wstawiłam już nasze zdjęcia, które powstały do czerwca w poście: "Bąbelkowe wypady; LATO!". Dzisiaj pojawią się zdjęcia zrobione od lipca do chwili obecnej.


6 lipca - wypad do Poczdamu, Neuer Garten - był wtedy okropny upał, tak więc zrobiliśmy niewiele zdjęć




13 lipca - wybraliśmy się na spacer na Ku'damm, jedną z najciekawszych ulic w Berlinie. A po spacerze na lody :)





20 lipca - spełniliśmy jeden z naszych większych planów związanych z poznawaniem Berlina. Mianowicie popłynęliśmy w rejs promem po Sprewie :)






1 września - obchodziliśmy naszą drugą rocznicę. Piotruś zabrał mnie do włoskiej restauracji. Było romantycznie, cudownie i pysznie! Cannelloni jadłam pierwszy raz w życiu i byłam zachwycona. Kocham włoską kuchnię :) Później w domku zrobiliśmy sobie romantyczny wieczór przy świeczkach.





6 września - byliśmy na spacerze, a wieczorem na Pyronale, pokazie fajerwerków na Olympiastadion. 




7 września - wybraliśmy się do centrum Berlina. Wiele razy już tam spacerowaliśmy, jednak wciąż odkrywamy coś nowego :)




To byłoby na tyle jeśli chodzi o nasze wakacje w Berlinie. Wciąż nie odwiedziłam jeszcze drugiego ogrodu zoologicznego, ogrodu botanicznego, i nadal nie wjechałam na wieżę telewizyjną. Oby jesień była ciepła i słoneczna, bo muszę zrealizować te plany jeszcze w tym roku :)

Pozdrawiam serdecznie! :)

8 komentarzy:

  1. fajne zdjątka :D
    jeszcze raz sto lat miłości <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ...to morze to z perspektywy polskiego czy zagranicznego kurortu? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię patrzeć na Twoje zdjęcia z Tobą - masz w sobie takie ciepło, radość życia, że zawsze się uśmiecham, nawet jak mam najgorszy "bólowy ciąg" - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) A tym bardziej, jeśli w jakiś niezwykły sposób sprawiam, że mimo bólu choć raz się uśmiechniesz :) Pozdrawiam Cię ciepło! :*

      Usuń
  4. Ja też lubie patrzeć na Wasz zdjęcia :) pokazywalam mojemu Darkowi Was i sam jest równie zachwycony jak mocno sobie okazujecie uczucia,milosc :) to jest piekne i tak wyjatkowe, codzienne okazywanie milosci :) zycie jest za krótkie by zapominac o sobie, o bliskosci, usmiechu,, znów sie powtórze ale swietna kolejna fotorelacja :) świetne jedzonko widze, romantyczne spacery.. oh kocham Was po prostu :) mam nadzieje ze kiedys sie uda i stworzymy fajna sesje romantyczna z moim Darkiem ;) i sobie wywołam na swoja ściane :):)pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie masz szansę mieć taki sam związek, tak samo cudowne, pełne miłości życie, bo z tego co widzę, to jesteście bardzo podobni do nas w swojej relacji. Życzę Wam zbudowania czegoś tak pięknego, wytrwałości i sił. Będę zaszczycona możliwością uwiecznienia Waszego szczęścia na fotografia, zwłaszcza jeśli znajdą się one potem na ścianie :) Jesteś taka kochana Madziu, zasługujesz na miłość i szczęście :* Pozdrów swojego wybranka :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)