STRONY

wtorek, 16 września 2014

Ślub Magdy i Łukasza - 27.06.2014

Jakiś czas temu napisałam, że zrobię post o ślubie mojej przyjaciółki Magdy. Właściwie minęły już chyba dwa miesiące od kiedy go zapowiedziałam, więc czas najwyższy, żeby w końcu się tu pojawił :)



Magda i jej przyszły mąż na datę swojego ślubu wybrali 27 czerwca. Była to czwarta rocznica ich związku. Byłam szczęśliwa, że mogłam być z nimi w ten cudowny dzień. Magda wyglądała przepięknie. Kiedy weszłam do Wagi Miejskiej na Starym Rynku w Poznaniu i zobaczyłam ją, stojącą w tej pięknej sukni, od razu postanowiłam zrobić jej zdjęcie. Uśmiech nie schodził mi z twarzy, podobnie jak w dzień mojego własnego ślubu. Cieszyłam się szczęściem przyjaciółki :)


Jedyne czego żałuję to tego, że nie robiłam zdjęć podczas ceremonii. Tuż przed podjęłam decyzję, że nakręcę filmik, który też jest piękną pamiątką, ale jednak mogłam zrobić zdjęcia. Spróbowałabym swoich sił. Poza tym, zabrzmię teraz nieskromnie, inne zdjęcia wyszły mi całkiem dobrze jak na pierwszy raz, więc podejrzewam, że te też wyszłyby dobrze. No, ale trudno. Co się stało to się nie odstanie.









Wesele zostało zorganizowane w Second House, bardzo ładnej sali weselnej. Była świetna zabawa, pyszne jedzenie, fajna muzyka. Niestety mój Bąbelek dosyć szybko zaniemógł przez alkoholowe upojenie, tak więc dla mnie zabawa skończyła się tuż po torcie. Jednak nawet przez ten czas, który tam spędziłam, świetnie się bawiłam. Można rzec, że Magda miała ślub taki jak chciała. To był cudowny dzień. Pogoda dopisała. Wesele było udane. Czego chcieć więcej? Tylko miłości!





Wszystko zawierało w sobie coś czerwonego. Winietki, dekoracja sali, cudowny bukiet.














Choć niebawem miną 3 miesiące od Waszego ślubu, życzę Wam kolejny raz dużo, dużo szczęścia, miłości i wytrwałości! :) :** ♥
Żebyście zawsze byli tak pewni uczucia, które Was łączy jak w ten wielki dzień! :)

4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo :* <3
    piękne zdjęcia nam porobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :) :**

      Usuń
  2. ...a która panna młoda nie jest piękna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda jest piękna na swój własny, wyjątkowy sposób :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)