STRONY

poniedziałek, 1 września 2014

Powrót po przerwie | 2 lata Bąbelków ♥

Długi czas nie było mnie na blogu. To była najdłuższa przerwa w Bąbelkowie i mam nadzieję, że już się nie powtórzy. Lato dobiega końca, więc wracam :) Mam za sobą kolejny długi pobyt w Polsce, 2 tygodnie w Poznaniu i 5 dni nad morzem. Nie ma to jak spontaniczne wakacje z mężem, przyjaciółką i jej mężem :)

Dwa miesiące wakacji minęły mi bardzo szybko. Lipiec cały w Berlinie, a sierpień w większości w Polsce. Trochę się u nas działo, tak więc mam sporo materiałów na posty. W skrócie zdradzę Wam mniej więcej co i jak. Mamy swoje mieszkanko, które powoli doprowadzamy do porządku, czyli remontujemy, malujemy itd. Wczoraj właśnie zaczęliśmy tworzyć moją wymarzoną sypialnię, którą nazwę "Lawendowym Pokojem" :) Zainspirowałam się tytułem książki autorstwa Niny George, którą obecnie czytam. Będąc w Berlinie obejrzałam całą "Plotkarę" i "Wikingów". Teraz przymierzam się do "Dextera" i "American Horror Story". W Poznaniu nadrobiłam spotkania z wszystkimi przyjaciółkami, oprócz Aniulki, która była wtedy nad morzem. My na naszych wakacjach byliśmy w Sarbinowie, od 18 do 22 sierpnia. Pogoda nie bardzo się nam udała, ale mamy sporo zdjęć, więc jakieś plusy są ;) To tyle z tych ciekawszych spraw.

________________________________________________________________________________



Zajmę się teraz tym co najważniejsze w dzisiejszym poście. Mianowicie naszą Bąbelkową rocznicą.


Wszyscy narzekają, że dzisiaj 1 września. Początek szkoły. Koniec wakacji. Dwoma słowy - straszny dzień. Dla mnie 1 września kojarzy się tylko ze szczęściem, radością i miłością. 1-ego września 2012 roku zaczął się najpiękniejszy etap mojego życia. Minęły 2 lata i wciąż jest tak samo jak na początku. Mnóstwo radości, uśmiechu, miłości, szczęścia, wierności, zaufania, szacunku. 2 lata Bąbelkowego życia ♥ Z każdym kolejnym dniem jest tylko coraz lepiej, a wszystko dlatego, że jesteśmy dla siebie nie tylko parą zakochanych w sobie ludzi, ale także przyjaciółmi i partnerami we wszystkim. Najważniejsze w związku to umieć wspierać się nawzajem, wysłuchać drugiej osoby, żyć w partnerstwie, każdego dnia okazywać sobie uczucia, pomagać w problemach, ufać, szanować i kochać bezgranicznie. My to potrafimy, to nasz przepis na piękny związek. Takim sposobem minęły 2 lata, a ja sama nie wiem kiedy to nastąpiło. Na resztę życia życzę nam tylko wytrwałości i siły na przezwyciężenie trosk życia codziennego, bo wszystko inne mamy. Niczego nigdy nie byłam tak pewna, jak tego, że to właśnie z Bąbelkiem się zestarzeję, że to właśnie z nim zbuduję nasze Bąbelkowe Gniazdko i założę rodzinę. W przeszłości zawsze były jakieś obawy, jakieś "ale", wątpliwości i niepewność. Odkąd w moim życiu pojawił się On to wszystko uległo zmianie. Kocham Go, kocham Go bardziej niż wczoraj, ale wciąż mniej niż jutro. Dziękuję za każdą sekundę życia spędzoną z Nim ♥


Tradycją już jest u mnie, że robię dla swoich bliskich filmiki, składające się ze zdjęć. Tym razem nie mogło być inaczej. Jednak w ten filmik włożyłam całe swoje serce i miłość. Uważam, że jest to najpiękniejszy i najlepszy filmik, jaki zrobiłam. Piosenka, której użyłam jest z samego początku naszego związku. Leżeliśmy wtedy w łóżku o 5 rano, tv był włączony na jakimś kanale, gdzie leciał muzyczny program i akurat puszczono tę piosenkę. Ten tekst jest tak cudowny, tak bardzo do nas pasuje, że od razu zdobył miano "naszej piosenki". Polecam obejrzeć na pełnym ekranie i ustawić sobie najlepszą jakość. 




"Czasem daj, czasem weź
w Tobie wszystko jest tym, czego najbardziej chcę.
Kocham Cię, nie boję się mówić, że Kocham Cię."



Pozdrawiam serdecznie! :)

8 komentarzy:

  1. super :) dobrze że powróciłaś, sto lat Wam :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Teraz mam co wstawiać, bo zdjęć jest mnóóóóstwo! :) :)

      Usuń
  2. piękne to co zrobiłaś, stwierdzam ze świetnieee ci było z krótkimi czerwonymi włosami ( na początku filmiku)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo dobrze się czułam w tej fryzurze, ale jednak wolę mieć długie włosy, a przy rudym kolorze to niemożliwe (za bardzo zniszczone), dlatego wróciłam do brązu.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)