STRONY

wtorek, 8 lipca 2014

Aleksander z mamą - 18.06.2014 (Poznań, Os. Tysiąclecia)

Jak pisałam w poprzednim poście, nareszcie mam swoją wymarzoną lustrzankę! Pracuje mi się z nią lepiej niż z poprzedniczką i zdecydowanie robi lepsze jakościowo zdjęcia ♥ Bardzo jestem zadowolona z zakupu. Postanowiłam ją wypróbować już następnego dnia od odebrania przesyłki. Wybrałam się z moją przyjaciółką Magdą i jej 7-mio miesięcznym synkiem Aleksem na małą sesję w parku, na jednym z ratajskich osiedli. Był bardzo ciepły, słoneczny dzień. Czułam się trochę niepewnie, bo jednak wyszłam trochę z wprawy. W końcu 9 miesięcy nie robiłam zdjęć lustrzanką. Kurcze, nie wiem jak wytrzymałam tak długą przerwę! :O Moje obawy rozwiały się jednak po kilku pierwszych ujęciach. Jestem bardzo zadowolona ze zdjęć, które nam wyszły. Aleks okazał się wdzięcznym modelem (zapewne po mamie ♥). Na pewno jeszcze nie raz znajdzie się przed moim obiektywem. Koniecznie jak zacznie już tuptać swoimi małymi nóżkami :) A teraz, bez zbędnego pisania, zapraszam do obejrzenia zdjęć :)




















Mam nadzieję, że zdjęcia się spodobały. Ja jestem bardzo zadowolona i dumna, że od razu przyswoiłam nową lustrzankę :) Teraz planuję kupić obiektyw stałoogniskowy Pentax 50mm 1.8 lub 1.4 :D ♥

W następnych postach kolejne sesje :)


Pozdrawiam serdecznie! :)

8 komentarzy:

  1. Super, ja jestem mega zadowolona z sesji :* piękne ujęcia :) polecamy się na przyszłość <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś zadowolona :** Oczywiście na pewno będę Was "wykorzystywać" nieustannie :D ♥ ♥ ♥

      Usuń
  2. Zdjęcia śliczne - na pewno młoda matka jest bardzo zadowolona. Bravo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak, obie jesteśmy zadowolone ;)

      Usuń
  3. sesje z dziećmi są niezwykle wdzieczne... dzieci to niesamowici modele im mniej ich ustawiamy tym wychodzą lepsze zdjęcia!!!! naturalne, radosne, szczere... mam juz miliony zdjęć moich dzieci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, uwielbiam fotografować dzieci właśnie dlatego, że nie pozują, są naturalne :) Hehe, nie dziwię się. Postanowiłam sobie, że moje dzieci też będą miały mnóóóstwo zdjęć ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)