STRONY

środa, 11 czerwca 2014

Bąbelkowe wypady; LATO! :)

Ponieważ znów nazbierało się nam trochę zdjęć z różnych wypadów zrobię dzisiaj takie małe podsumowanie maja. Chociaż znajdzie się tu miejsce również na czerwiec :P

Uwielbiam wiosnę i lato. Uwielbiam słońce, ciepełko, krótkie ubrania i sukienki. Uwielbiam lody i zimne napoje, koktajle i kompoty. Uwielbiam owoce, kocham truskawki! Uwielbiam letnie burze i wyczekiwany deszcz po kilkudniowych upałach. Lubię się opalać i jeździć nad jezioro. Uwielbiam fajnie się ubierać i robić zdjęcia. Jedyna rzecz, której nie lubię to alergia, która towarzyszy wiośnie i latu. 

Wstawię zdjęcia chronologicznie od najnowszych. 

9 czerwca - krótki spacerek w naszym ulubionym parku - Schlosspark Charlottenburg. Wystarczył jeden dzień na słoneczku, a ja taka opalona ^_^





7 czerwca - wypad za Berlin do Zossen nad jezioro z rodzinką i znajomymi :) - Wasserskipark Zossen

Nasze kochane dzieciaki :) Letycja cioci i Hubert wujka :)



1 czerwca - jakieś przypadkowe zdjęcie z moją ulubioną kawą z najlepszej piekarni BackWerk ♥



25 maja - krótki wypad nad jeziorko w parku w okolicy - Volkspark Jungfernheide



24 maja - najlepsze lody jakie w życiu jadłam i spacerek do Lidla :P Na te lody chodzimy bardzo często :P




21 maja - moje 22 urodziny! :) Dostałam mnóstwo wspaniałych życzeń drogą facebookową, smsową i telefoniczną. Moi bliscy pokazali mi, że nawet na odległość mogłam poczuć ich blisko siebie w tym ważnym dniu :) 

Kartka, którą zrobiła dla mnie Magda ♥ :) :)

Druga Madzia, najprawdziwszy Anioł w ludzkiej skórze, zrobiła dla mnie przepiękny, cudowny filmik. ♥ Po obejrzeniu popłakałam się, wzruszyłam ogromnie :) Nikt nigdy nie zrobił dla mnie czegoś takiego :) Do niedawna mogliście go zobaczyć na youtube, ale ktoś cierpi na przerost ambicji i go zablokował z powodu przypadkowego użycia jednego zdjęcia. Jestem pewna, że gdyby moja kochana Madzia wiedziała do kogo należało to zdjęcie, nigdy w życiu nie użyłaby go do tak pięknego filmiku. No, ale cóż stało się. Najważniejsze, że Madzia może mi go nagrać na płytę :) Oby tylko mogła go edytować i wyrzucić tamto zdjęcie, żeby nie psuło mi wrażeń i nie przywoływało znienawidzonych wspomnień ;)



A mój cudowny mąż wrócił z pracy z takim wielkim bukietem kwiatów, tortem i kartką ♥ Kocham go całym sercem :) :)


Poszliśmy też na spacer i na pizzę :) Akurat jak czekaliśmy na pizzę to za moimi plecami podjechała wielka, fioletowa limuzyna :D




17 maja - wypad do centrum Berlina :)






A tu takie Milkowe rarytasy ♥ Uwielbiam dosłownie wszystko co wyprodukowała Milka, to moje ostatnie zdobycze. A na sklepowych półkach jest tego zdecydowanie więcej ♥ Z tego co wiem w Polsce też powoli zaczynają się pojawiać :D



I na koniec ja z Kicajem :)



Musiałam zrobić to podsumowanie z Berlina, bo jutro jadę do Poznania na prawie 3 tygodnie! :D :D :D Nie mogłam się doczekać tego wyjazdu. Od ostatniego minęły dokładnie 2 miesiące. Tym razem znów czeka mnie mnóstwo wrażeń. Od razu w piątek idę do kosmetyczki na brwi, i do Marity na pazurki oraz na solarium, bo w sobotę jest panieński Magdy ♥ W niedzielę pewnie gdzieś wybywam z mamcią i Wiki. Potem czas pokaże co będę robić. Na pewno będę spotykać się z moimi przyjaciółkami, a także spędzać czas z rodziną. I koniecznie muszę pojechać do babci na ogród :) A 27 czerwca ślub Magdy :) Nie mogę się też doczekać polskiego żarcia! Pieczywa, szynek, ogórków kiszonych, truskawek ♥ ♥ ♥ Ehh jak ja kocham mój Poznań ♥ 

Pozdrawiam serdecznie! :)

14 komentarzy:

  1. Piękny filmik :) spóźnione życzenia Kochana :* duużo dużo uśmiechu, radości, częstych wizyt w Polsce i spełnienia marzeń :)

    P.S. Wiem dlaczego tak lubisz milkę! :) To na pewno przez fioletowe opakowanie :)) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia :**

      Haha :D To nie tak! xD No może troszkę :P Na pewno bardziej zwracam uwagę na te produkty, bo jednak fiolet mnie przyciąga. Ale nie da się ukryć, że czekolada Milki w każdym wydaniu jest przepyszna ♥ Buziaki! :** :**

      Usuń
  2. W takim razie (niestety, spóźnione) wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń - myślę, że to jest najważniejsze :)
    Zazdroszczę Wam naturalnej, pięknej opalenizny; ja na taką 'słoneczną; musiałabym czekać całe wieki, jakoś moja skóra buntuje się i odmawia szybkiej zmiany barwy na ładniejszą...

    PS. Bardzo podoba mi się imię Letycja. Słyszę o nim pierwszy raz, wydaje mi się bardzo wyjątkowo, pewnie ma ciekawą etymologię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja raczej szybko łapię opaleniznę i podejrzewam, że to przez to, że raz na jakiś czas pójdę na solarium. Kiedyś jak jeszcze nie korzystałam ze "sztucznego" słoneczka to paliłam się zwykle na raka i nie miałam ładnej brązowej skóry.

      Mnie też to imię się podoba. Konkretniej ma na imię "Leticia", ale ja wolę formę "Letycja". W każdym razie na akcie urodzenia ma tę pierwszą wersję :)

      Usuń
  3. No ładnie, ładnie. Tylko pozazdrościć. Życzenia piękne i te od męża i filmik. Jestem pewna, że sama bym się rozpłakała na widok takiego prezentu. Masz kochana ludzi, którzy cię uwielbiają, więc pozostań sobą i bądź zawsze uśmiechnięta.
    A tak na marginesie, zazdroszczę ci szybkości w opalaniu się. Mnie słońce w ogóle nie bierze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie taki zamiar :) Być sobą zawsze, niezależnie od okoliczności.
      Co do opalania, polecam wybrać się z dwa razy na parę minut na solarium. Skóra wtedy inaczej łapie słońce :)

      Usuń
  4. no super! widać, że się nie nudzicie :P


    ps. a u mnie ? KOLOROWO NA LATO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili zawsze staramy się gdzieś wybrać, żeby nie było nudno :)

      Usuń
  5. ja mieszkam w UK i również czekam na lato. Mieliśmy trochę ciepłych dni, no ale to nie to samo. Zazdroszczę pogody!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, w ostatnim czasie nie mogłam narzekać na pogodę :)

      Usuń
  6. Napisałam, zatwierdziłam a tu wyskoczył mi komunikat, że doszło do błędu :/ Nie wiem, czy mój komentarz do Ciebie dotarł, czy nie?
    W razie, gdyby nie - powtórzę: nie wchodziłam tutaj ani nigdzie długo ale jak oglądałam Twoją stronę to miałam uśmiech na twarzy. Tak tu u Ciebie dobrze - wszystko za sprawą tego ciepła, którym promieniujesz :)
    Żałuję, że nie obejrzałam filmu - prezentu urodzinowego. Oj, ludzie mają problemy, żal...
    Wszystkiego Naj - żebyś była taka jaką teraz jesteś, bo takich ludzi strasznie mało na tym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety poza tym, nic więcej do mnie nie dotarło...
      Po raz kolejny cieszę się i miło mi, że moje posty, blog i moja osoba wywołują u Ciebie uśmiech na twarzy :) Jestem po prostu sobą i tylko opisuję co robiłam. Fajnie, że komuś się to tak podoba :) :)
      Żałuj, bo filmik był naprawdę cudny. Z tą dziewczyną mam już problem od wielu lat. To całkiem długa i przykra historia. Szkoda, że moja Madzia przypadkowo użyła zdjęcia autorstwa tamtej dziewczyny. Wiem o tym, że gdyby wiedziała o niej, o tym wszystkim, to nigdy nie wykorzystałaby tego zdjęcia. No, ale stało się, a tamta przynajmniej miała pretekst, żeby mi dopiec, zasłaniając się paragrafami o prawie autorskim. Nie warto się nad tym więcej rozwodzić ;)
      Dziękuję bardzo :* Nie zamierzam się zmieniać, bo dobrze mi z tym jaką jestem osobą :) :) Pozdrawiam Cię serdecznie! :*

      Usuń
  7. super zdjęcia :)
    ja muszę w końcu pojechać nad jezioro bo w zeszłym roku byłam, aż raz xD ale wcześniej muszę kupić strój ;/
    i moja karteczka :) cieszę się, że się podobała :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      No ja w zeszłym roku też byłam chyba tylko raz lub dwa razy :P Ogólnie nie przepadam jakoś szczególnie za jeziorami, wolałabym jeździć nad morze, hehe :D Bardzo się spodobała :* Muszę ją sobie wydrukować :) ♥

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)