STRONY

wtorek, 6 maja 2014

Radość i szczęście, czyli Bąbelki na co dzień :)

Zdjęcia z pobytów w Poznaniu wstawiam tutaj na bieżąco, a tymczasem zupełnie zaniedbałam fotki z Berlina. Postanowiłam zrobić dzisiaj zdjęciowy post, składający się z naszych prywatnych fotek. Okazało się, że ostatnie zdjęcia z moim mężem, zrobione w Berlinie wstawiłam jakoś w lutym. To karygodne :P

Od kiedy nie mam lustrzanki, a na jej miejsce pojawił się kompakt, który zmieści się wszędzie, mam go przy sobie cały czas. Zawsze jak gdzieś idziemy lub gdzieś jesteśmy staram się, żebyśmy mieli kilka zdjęć zrobionych nawzajem oraz obowiązkowo kilka selfie! ;)

Większość z tych zdjęć wylądowałaby na moim Instagramie, niestety nadal nie mam dostępu do WiFi. Zmieni się to błyskawicznie jak zmienimy mieszkanie :P


Nawiązując do tytułu, może niektórych dziwi, że rzadko i mało piszę tutaj o nas, o naszym małżeństwie i jak się nam układa. Uważam jednak, że nie potrzebuję w każdym poście pokazywać jaka to ja jestem szczęśliwa i zakochana. Zdjęcia mówią same za siebie ;) Wystarczy spojrzeć na moje pełne radości oczy czy nasze szerokie uśmiechy. Każdy nasz dzień taki jest - wesoły, pełen śmiechu, czułości i miłości. I wiecie co? Mój mąż powinien dostać medal, bo prawdziwa ze mnie jędza :P Nie przesadzam, potrafię być wredna i złośliwa, ale mój Bąbelek ma w sobie tyle dobrej energii, że nieustannie daje mi powody do śmiechu :)

Zacznę od dnia wczorajszego. Po pracy Bąbelka wybraliśmy się na spacer do parku, wypiliśmy małe piwko, które w ostatnim czasie mi zasmakowało, zrobiliśmy parę zdjęć i wróciliśmy do domku.






Jeszcze wcześniej, zanim mąż wrócił, zrobiłam sobie kilka selfie. Uwielbiam to! :P Te fotki należą do moich ulubionych z tej grupy, po prostu się sobie podobam, o! ;)




Nasz Kicajek też miał małą sesję :P



A tutaj kilka rarytasów z ostatnich dni. Właściwie nasza majówka wyglądała tak: zakupy, moje kuchenne kombinacje, łóżko, tv, filmy i pochłanianie słodyczy :D | 1. Śniadanko i kawka. 2. Truskawkowy koktajl - pychota! 3. Deser: lody czekoladowe, truskawkowe i waniliowe, truskawki, bita śmietana i kakao. 4. Kawka z bitą śmietaną i włoskie rogaliki. Lubię rozpieszczać tego mojego męża ♥



Spacer wśród rzepaku - 27.04.2014




Teraz kilka zdjęć z Wielkanocy -  20.04.2014


Ulubiony wujek Huberta i ulubiona ciocia Letycji :)
Tak mogłoby być w przyszłości ♥ Synek i córeczka - marzenie ♥ :)




Wypad do Treptower Park - 30.03.2014






Kolejne zdjęcia są z innego wypadu w okolice Treptower Park. Był to opisany przeze mnie w jednym z postów spacer nad rzeką Sprewą. - 09.03.2014






I na koniec kilka innych, przypadkowych zdjęć ;)





Tak wyglądały ostatnie dwa miesiące naszego berlińskiego życia :)
A niedługo zrobię post o zakupach Bąbelkowej ;)

Pozdrawiam serdecznie! :)

14 komentarzy:

  1. Jedzenie wygląda bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje nowej strony, fajnie że się odważyłaś. WIOSNA MNIE TEŻ ZMOTYWOWAŁA DO DZIAŁANIA. Niedługo będę miała zrobioną. Sama nie umiem wiec zleciłam komuś kto się na tym zna. TO ZACZYNAMY NA TYM ZARABIAĆ :-))) Z PASJI POWSTAJĄ NAJPIĘKNIEJSZE RZECZY. POWODZENIA BĄBELKOWA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja swoją stworzyłam z gotowego szablonu, tylko po prostu edytowałam wszystkie elementy według własnego uznania ;) ZACZYNAMY, ZACZYNAMY :D Dokładnie, pięknie to ujęłaś. I wzajemnie Nocy Deszczowa! :)

      Usuń
  3. Widać że szczęśliwa z Was para. Dużo szczęścia życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  4. Jak ja lubię na Was patrzeć ! :)
    Myślałam, że wieki miną zanim zdobędę pierwszych obserwatorów, a tu proszę, widzę, że kliknęłaś :) Tak mi się milusio zrobiło :)

    Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :**
      No musiałam, tamtego bloga też obserwowałam, to i tego musiałam zaobserwować :) :**

      Buziaki! :**

      Usuń
  5. aż się buzia uśmiecha jak się na Was patrzy :) dużo szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi z tego powodu :) Dziękuję! :)

      Usuń
  6. Po pierwsze, mówiąc to po raz setny.. cholera jakie Ty masz BOSKIE OCZY! Nigdy nie przestaną mnie zadziwiać. I tak fajnie się na Was patrzy, oboje macie tak szczere uśmiechy, że oglądając Was - sama śmieję się do monitora! Cudowne uczucie musi Was łączyć! Zdjęcia cudowne, moje ulubione to te pod napisem 'Teraz kilka zdjęć z Wielkanocy - 20.04.2014' :) Po prostu śliczne. Kurczę, ale się nasłodziłam.. ale wszystko szczere od serca, więc myślę, że nie przesadziłam! :)
    Buziaczki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :** Z moich zdjęć też zawsze najbardziej podobają mi się oczy :P
      Dziękuję za wszystkie komplementy i miłe słowa :) To jest cudowne co nas łączy i cieszę się, że to widać :)
      Pozdrawiam cieplutko! Buziaki :**

      Usuń
  7. Wiesz co? Masz faktycznie przepiękne oczy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)