STRONY

czwartek, 6 lutego 2014

Schlosspark Charlottenburg (01.02.2014)

Witam wieczorową porą! :)

Dziś dalszy ciąg zdjęć z ostatniego spaceru w Schlosspark Charlottenburg. Tym razem pokażę Wam ten piękny park przykryty śnieżną kołderką. Będąc tam uświadomiłam sobie, że widziałam ten park o każdej porze roku. Inne zdjęcia z tego parku możecie zobaczyć TU, TU i TU.

Bardzo lubię tam spacerować. W niektórych zaułkach czuję się jak na poznańskiej Dębinie. Tylko ogromny pałac odróżnia te dwa miejsca i daje odczuć, że jestem w Berlinie. Po pierwsze na Dębinie nie ma żadnych zabudowań, po drugie zabytkowe budynki w Berlinie i Poczdamie prawie zawsze mają złote zwieńczenia, jest to dość charakterystyczne.

Dość pisania, zapraszam do obejrzenia zdjęć, które udało mi się ostatnio napstrykać. Przy niektórych pobawiłam się w Picasie, natomiast kilka innych powstało z efektu w aparacie. 

Schloss Charlottenburg - widok od ulicy.


Schloss Charlottenburg - widok od parku, z boku.

Imponujący drzewny tunel, prowadzący do Mauzoleum. Zdjęciem z efektem i bez.


Mauzoleum.





Belvedere z efektem.

I bez efektu.




Zamarznięty staw posłużył ludziom jako lodowisko, widać liczne ślady łyżew :)

Schloss Charlottenburg - widok od parku.











I mała ciekawostka na koniec - Cztery Pory Roku :)


Pozdrawiam serdecznie! :)

6 komentarzy:

  1. ehhh super miejsce :D

    tak jak pisałyśmy, mam nadzieje, że uda mi się je zobaczyć jeszcze w tym roku! ;D

    :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie byłoby gdybyśmy my mieli gdzie Was porządnie ugościć, no i Wy, żebyście przyjechali na kilka dni :) Wtedy zobaczyłabyś nie tylko to miejsce, ale jeszcze kilka innych :D

      Buziaaaki! :*:*:*:*

      Usuń
  2. cudowne zdjęcia, piękne miałaś światło , bardzo ciekawie wykadrowane, pędzę do berlina choćby jutro ;)))) A to ostatnie z porami roku, rewelacja, zawsze miałam w planach zrobić taką pracę, ale na planach nie skończyło , wciąż chyba poszukuje odpowiedniego miejsca;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! :)) W razie wycieczki służę radą i propozycjami zwiedzenia ciekawych miejsc :) Z tymi porami roku to samo jakoś tak wyszło, nie planowałam tego :) Sądzę, że miejsce samo się znajdzie, jak to było w moim przypadku :)

      Pozdrawiam ciepło! ;)

      Usuń
  3. wow. przepięknie. chętnie bym się tam wybrała, no i na koniec te 4 pory roku:) bardzo fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Miło, że mój pomysł się spodobał :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)