STRONY

czwartek, 13 lutego 2014

Polecane 4: Kraina Lodu

Hej! ;)

Byłam dzisiaj z mamą i siostrą w kinie na bajce Disneya pt: "Kraina Lodu". Nie mogłam oprzeć się przed napisaniem posta o tym wyjściu, no i przede wszystkim o samej bajce.






Uwielbiam bajki Disneya. Zawsze opowiadają one jakąś ciekawą historię z dobrym, mądrym morałem. Przekazują takie wartości jak miłość, przyjaźń, rodzina, dobroć, uczciwość, wielkoduszność i wiele innych dobrych cech. Są pięknie zrobione, z wspaniałą muzyką i pięknymi piosenkami. 

Równolegle do bajek Disneya powstają jeszcze bajki Pixara, ale za tymi raczej nie przepadam. Według mnie są to takie głupiutkie, animowane komedyjki. Moim zdaniem żadna wytwórnia nie będzie tworzyła takich cudów, jak Disney. 

"Kraina Lodu" jest wspaniałą historią pokazującą jak ważna jest miłość. Miłość do siostry.
Od samego początku zachwyca przepiękna muzyka:


Historia wciąga wraz z pierwszą sceną. Na przemian wzrusza i rozśmiesza, skłania do refleksji i wprowadza w zamyślenie. Piękna muzyka pochłania, a niektóre piosenki wpadają w ucho od pierwszej sekundy. 



I najważniejszy jest morał: "Tylko wielka miłość potrafi roztopić lód w sercu". Coś pięknego ♥

Ogromnie polecam tę bajkę nie tylko dzieciom, ale także dorosłym. Rodzice zabierzcie swoje dzieci do kina lub puśćcie bajkę w domu, zasiądźcie razem i dajcie się porwać tej cudownej historii. Z takiej bajki jak ta, Wasze dzieci mogą czerpać tylko dobre i mądre rzeczy. 

Wiem, że muszę obejrzeć tę bajkę jeszcze raz i podejrzewam, że namówię męża na wspólny seans :) 

A to nasza trójca w kinie :


10 komentarzy:

  1. Chyba będę musiał to obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie mamy deficyt dobrych (czyt. porządnych i odpowiednich dla dzieci) animacji. Często zdarza się, że film reklamowany jako produkcja idealna dla młodych widzów w rzeczywistości jest totalną klapą, w dodatku z dialogami zrozumiałymi wyłącznie dla dorosłych (ewww, przeróżne podteksty w obrazach dla maluchów? kto pisze te scenariusze?). Sporo słyszałam o tej bajce i nawet chciałam wybrać się z młodszą siostrą, ale jakoś nam nie wypaliło. Pewnie przez te świąteczne, noworoczne i 'feriowe' zamieszania. A szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, teraz za dużo jest tych animowanych komedyjek, a za mało prawdziwych, mądrych bajek z morałem. Ta, którą poleciłam, zdecydowanie należy do tych drugich :) Zawsze możesz obejrzeć tę bajkę w domu, polecam stronę zalukaj.tv :)

      Usuń
  3. Razem z córeczką też lubimy tą bajkę, jest przecudowna!!!! fajnie że masz taki kontakt z mamą , wspólne wypady to fantastyczna sprawa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że mamy taki kontakt :) A wspólne wypady uwielbiamy od zawsze :)

      Usuń
  4. Chciałam zobaczyć tą bajkę, ale póki co nie ma dobrej wersji xD Będziemy oglądać z Aleksiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szukaj szukaj :) I obejrzyjcie, jest naprawdę mądra :)

      Usuń
  5. Narobiłaś ochoty na bajkę, bo dawnoo oj nawet bardzo dawno nie widziałam nic Disney'owskiego!
    "Tylko wielka miłość potrafi roztopić lód w sercu". - Naprawdę piękne słowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, obejrzyj! :) Nie będziesz żałowała. Ja kocham bajki Disney'a ♥
      Żebyś wiedziała jak się wzruszyłam kiedy padły te słowa, ten konkretny moment, prawie się poryczałam :P

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)