STRONY

sobota, 1 lutego 2014

Konkurs BlogRoku 2013 - etap II - głosowanie SMS

Hejka! :)

W pierwszej kolejności chciałabym podziękować za wszystkie komentarze pod poprzednim postem :) Jesteście kochani :** Odpisałam na te i na zaległe komentarze :) Natomiast od poniedziałku nadrobię zaległości na Waszych blogach. W ostatnim miesiącu byłam zaabsorbowana przygotowaniami do ślubu, a potem podekscytowana czasem po ślubie, także nie miałam kiedy do Was zajrzeć. Teraz korzystam z tych kilku ostatnich dni, które Bąbelek ma wolne od pracy, spędzając czas z nim na słodkim, małżeńskim lenistwie ;) Dziś wykorzystaliśmy piękną, słoneczną, zimową aurę i udaliśmy się do naszego ulubionego parku w Berlinie - Schlossgarten Charlottenburg. Oczywiście, jak zwykle, robiłam tam zdjęcia. Na szczęście tym razem bez przykrych niespodzianek - kupiłam nową kartę pamięci, więc wszystko działa bez zarzutu i nic mi się nie kasuje. Tak więc niebawem pojawi się post z całkiem świeżymi zdjęciami :) 

***

A teraz chciałabym Was zaprosić/poprosić/zachęcić do zagłosowania na mojego bloga w konkursie na blog roku 2013 :) Oczywiście traktuję to bardzo luźno, ponieważ wiem, że z tak słabą oglądalnością bloga nie mam szans z innymi. Jednak może dzięki temu ta oglądalność wzrośnie? :) No i będzie mi miło widząc nawet kilka głosów, bo to będzie oznaczało, że mam wiernych czytelników, dla których warto wciąż prowadzić i rozwijać tego bloga :) Już teraz jest mi bardzo miło, ponieważ mam 5 głosów :) Za każdy z nich bardzo dziękuję :))


Głosować można do 6 lutego, za pomocą telefonów komórkowych, wysyłając SMS o treści A00450 na numer 7122

Taki SMS kosztuje 1,23zł. Dochód z tych smsów zostanie przekazany łódzkiej fundacji GAJUSZ, która prowadzi hospicjum dla dzieci osieroconych, tak więc pieniążki za smsy nie zostaną stracone bezsensownie. 

UWAGA! W NUMERZE BLOGA ZNAK "0" TO CYFRA ZERO. PAMIĘTAJ TAKŻE, ABY NIE WSTAWIAĆ W TREŚĆ SMS-A SPACJI!



Pozdrawiam serdecznie! :))

10 komentarzy:

  1. Powodzenia w konkursie, ja też wystartowałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie powodzenia! :)

      Usuń
  2. sms wysłay,głos oddany :) Robert :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia pojawiły się w Twoim nagłówku :)
    Co do tych z mojego wpisu dot. ferii... Mnie też nie :c Tam, gdzie wyjechałam temperatura przez dwa tygodnie niemal nie spadała poniżej minus dziesięciu stopni, więc na sesję zdjęciową nie było co liczyć. Nawet więcej - trudno było wytrzymać na zwykłym, najkrótszym spacerze. Chyba nie jestem przyzwyczajona do takich mrozów, a podobno jeszcze kilkanaście lat temu zimą były na porządku dziennym w całej Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że zauważyłaś :) Dziękuję :*
      Mnie też było bardzo zimno, ale ja z natury jestem zmarzluchem :D Pamiętam, że parę lat były mrozy -25 stopni, byłam nawet w taki mroźny dzień na spacerze. Było przepięknie, słońce, mróz i mnóstwo śniegu. Żałuję, że wtedy nie zrobiłam takich zdjęć jak w Twoim poście :P Miałam szansę ^^ I co dziwne wtedy nie było mi zbyt zimno, może dlatego że miałam na sobie kilka warstw ubrań :P

      Usuń
  4. Na takiego bloga to aż grzech byłoby nie wysłać! :* Głos zaraz poleci ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję bardzo! ♥ :*:*:* Kochana jesteś ♥ :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)