STRONY

sobota, 18 stycznia 2014

Został tylko tydzień! ♥ | Mini-sesja z Madzią :)

Hejka! :)

Nareszcie sobota, jednak ja nie mam chwili wytchnienia. Dziś muszę posprzątać mieszkanie mamy, bo wieczorem panieńskie :D Nie sądziłam, że przy ślubie jest tyle biegania, szukania, załatwiania, kupowania i jeszcze raz latania :P

Zamówione buty dotarły, okazały się idealne. Takie jak sobie wymarzyłam. Są bardzo ładnie wykonane, fioletowy kolor jest dokładnie taki jaki chciałam. Obcas w sam raz dla mnie. To zdecydowanie był udany internetowy zakup ;) 

Dekoracja samochodu również przyszła. Jednak nie mogę jeszcze jej ocenić, kiedy nie wiem jak będzie prezentowała się na aucie. Dekorować auto będziemy dzień przed ślubem. Oczywiście jest w kolorze biało-fioletowym. Odcień fioletu jest trochę inny od pozostałych akcentów, ale nie było dokładnie takiego jak chciałam.


Kupiłam również włosy. Trochę się wykosztowałam, ale wiem, że posłużą mi na dłużej, a nie tylko na ślub. Kupiłam naturalne, typu clip-in, 40cm, Są cudne! :D

Co do sukienki.... Niestety nie udało się nic zrobić z tą co zamówiłam :| Kiedy krawcowa wczoraj mi o tym powiedziała, ogarnęło mnie przerażenie. "Co ja teraz zrobię?!" :O Pojechałyśmy z mamą do miasta, przeszłyśmy całą ulicę Głogowską, aż do Poznań City Center. Przeszłyśmy całą tę galerię i nic nie znalazłyśmy. Zrezygnowane, zmęczone i, w moim przypadku, z obolałymi nogami, wróciłyśmy do domu. Usiadłam na internet i przez parę godzin przeglądałam aukcje z Poznania na różnych stronach. Najwięcej znalazłam na tablica.pl. Dziś idę na pewno przymierzyć jedną suknię, a być może nawet dwie. Muszę zadzwonić do jednej pani, do której wysłałam maila, a prawdopodobnie go nie odczytała. Na którąś z tych muszę się zdecydować, ponieważ nie zostało już wiele czasu. Wszystko mam, a nie to co najważniejsze, czyli kreacji panny młodej! :O Na początku myślałam o skromnej sukience, krótkiej, do kolan. Taka wydawała mi się bardziej odpowiednia na ślub cywilny. Jednak teraz szukam już długiej sukni, na pewno nie takiej skromnej, jak ta którą kupiłam i mi nie pasuje :) Czuję, że będę pięknie wyglądać :D

Moja kochana przyjaciółka i świadkowa, Aniulka, załatwiła mi profesjonalnego fotografa! ♥ Niektórzy może nie przywiązują dużej uwagi do zdjęć, jednak dla mnie są one chyba najważniejsze. Nie wyobrażam sobie nie mieć ładnych zdjęć z własnego ślubu. Tym bardziej, że chcę później wybrać jedno, wywołać je w dużym powiększeniu, wstawić je w antyramę i powiesić w naszej sypialni, nad łóżkiem. Pięknie to będzie wyglądać.

Poza tym czekam na telefon od złotnika, z informacją że obrączki gotowe do odbioru. Mam nadzieję, że będzie to w ciągu najbliższych 3-4 dni. Co jakiś czas chodzę na solarium, żeby złapać kolorek ;) I modlę się o piękną pogodę w dniu ślubu. Byłoby super gdyby był przymrozek i piękne słoneczko. Wtedy zdjęcia będą zdecydowanie ładniejsze :D

Oby wszystko udało się tak jak chcę :) Trzymajcie kciuki, żebym dzisiaj zdecydowała się na którąś suknię!

Nie mogę uwierzyć, że został już tylko tydzień! Jestem tak bardzo podekscytowana, a nawet już troszkę zestresowana. No i przede wszystkim bardzo szczęśliwa ♥ Jedno z największych marzeń mojego życia właśnie się spełnia. Będę żoną ♥ I słowa przysięgi potraktuję całkowicie poważnie i całym sercem każdego dnia będę ją wypełniać :) Z wielką dumą będę właśnie o Piotrze mówić: "To mój mąż". Jego osoba jest spełnieniem moich wszystkich wyobrażeń o mężczyźnie, którego chciałam poślubić. Jesteśmy dla siebie stworzeni ♥ :)) On jest dla mnie stworzony :)

***

To tyle o ślubie. Dwa dni temu spotkałam się z Madzią :) Byłyśmy na zimowym spacerze i zrobiłyśmy sobie kilka zdjęć. Potem wpadłyśmy do Magdy do domu, wypiłyśmy kawę i zjadłyśmy coś słodkiego :) To było miłe popołudnie :) Jednak bez zbędnego pisania zapraszam do obejrzenia zdjęć. Tym razem ja przed obiektywem ^^









Pozdrawiam ciepło! :)

6 komentarzy:

  1. Ślubny szał :) pomysł co będzie jak będziesz kościelny brać :p tam dopiero będzie załatwiania xd
    Zajebiste te zdjęcia :D Jestę fotografę :D
    Buzia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe już się boję :D Wtedy będzie o wiele więcej wszystkiego, bo i sporo więcej gości ;)
      No raczej :D :))
      Buziaki! :*:*

      Usuń
  2. Mam nadzieje, że znajdziesz wreszcie sukienkę ;)
    Myślałam, że bierzecie ślub kościelny, gdyż teraz cywilne są raczej mało popularne, choć co prawda tańsze...
    Już się nie mogę doczekać zdjęć z wesela.
    Pozdrawiam Was mocno i trzymam kciuki aby wszystko się Wam udało ;)
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam ;) Jest piękna ♥ Jutro jadę na przymiarkę :) Ale czuję, że to będzie to :)
      Na razie tylko cywilny, a za jakieś 3 lata kościelny. Niby tańszy, a i tak całkiem sporo pieniążków wydane.
      Ja też nie mogę doczekać się tych zdjęć, najbardziej na nie czekam :D
      Dziękujemy bardzo :) I również pozdrawiamy! :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)