STRONY

piątek, 10 stycznia 2014

Wspomnienie listopadowego spaceru i mała zapowiedź :)

Hejka! :)

Przeglądałam dzisiaj foldery na laptopie i zauważyłam, że nie wstawiłam tych zdjęć. Znalazłam również folder z Pyronale 2013, festiwalu fajerwerków, który odbywa się co roku w Berlinie, tak więc zdjęcia z tego wydarzenia również Wam niebawem pokażę. W pamięci mam także propozycję pewnej anonimowej osoby z aska, o poście zawierającym zdjęcia, do których mam największy sentyment. Jednak na razie nie miałam okazji, żeby pomyśleć nad takim postem. Muszę przecież wybierać z 30 tysięcy zdjęć! ;) A to nie lada wyzwanie ;)

Zdjęcia w dzisiejszym poście będą bardzo Bąbelkowe ^^ Jednego listopadowego popołudnia wybraliśmy się na mały spacer do parku. Oczywiście zrobiliśmy sobie kilka zdjęć. Tak bardzo kocham mojego Bąbelka ♥ i uwielbiam fakt, że widać tę miłość w moich oczach :)) Nie potrafię pojąć dlaczego trafiło mi się takie szczęście. Pamiętam jak w marcu 2012 roku mówiłam, że już nigdy nie będę szczęśliwa, hehehe... I kto by pomyślał, że od jesieni tego samego roku będę bardziej szczęśliwa niż kiedykolwiek wcześniej, i że będzie mi dane odmienić życie, człowieka tak bardzo zasmuconego swoją przeszłością ♥ Od tamtej pory uszczęśliwiamy się nawzajem każdego dnia :)










***

 A obecnie żyjemy tylko naszym wielkim dniem i oboje nie możemy się go doczekać. Ogólnie nie chciałam zdradzać naszej tajemnicy zanim ten dzień nie nadejdzie, jednak Piotr wcześniej nie wytrzymał i na swoim facebooku musiał zdradzić co nie co ^^ 



W zdrowiu i chorobie, na dobre i na złe, aż do śmierci... ♥ Jestem tego pewna najbardziej na świecie ♥

28 komentarzy:

  1. gratuluję Ci kochana! aż się prawie popłakałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. "Bo szczęście jest zawsze tam, gdzie Nas kochają i wierzą Nam"... Ktoś kiedyś wpisał mi taką sentencję w pamiętniku, tak jakoś przypomniała mi się pod wpływem oglądania waszych zdjęć ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały cytat :) Miło mi, że akurat takie słowa nasunęły się Tobie na myśl podczas oglądania naszych zdjęć :) ♥ :)

      Usuń
  3. Gratuluje kochanie:)uwielbiam patrzec na wasze zdjecia sa takie przepelnione miloscia:) chociaz nie znam Piotra to wierze ze da Tobie szczesliwe zycie:) ja nie moge sie doczekac swojego slubu a do wrzesnia musze czekac:)
    MONIKA K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :) Cieszę się, że tę miłość widać gołym okiem :) Oo! To w takim razie Tobie również gratuluję :) Pozdrawiam ciepło! :*

      Usuń
  4. ajajaj :D "Oto jest miłość[...]" świetny cytat :) wykorzystałam go na pierwszy mój prezent dla Łukasza, grawer na serduszku- breloczek do kluczyków od auta ;)
    pamiętaj, że musimy zrobić panieński xDDD !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mój ulubiony cytat ♥ Hehe to zabawne, bo ja również użyłam tego cytatu w pierwszym upominku dla Piotra, w albumie z naszych zdjęć, na pierwszej stronie go napisałam :)

      Z tym panieńskim to na razie nic nie wiadomo :PP

      Usuń
    2. oj tam gadasz, jak nie wiadomo, jak wiadomo xD :*

      Usuń
  5. ... tylko my mamy "[...] okazuje się, że są sobie przeznaczeni." tak teraz zauważyłam xD
    Do naszej sytuacji też to bardzo pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takiej wersji nie znałam :) Tylko tę co wykorzystałam :)
      Bardzo się cieszę kochana, widać po Was że jesteście szczęśliwi i sobie przeznaczeni :***

      Usuń
  6. Gratuluję mam nadzieję że pokażesz zdjęcia ślubne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście! Zrobię cały post ślubny ♥ :)

      Usuń
    2. a kto będzie fotografem? :D

      Usuń
    3. Mojej mamy starszy brat, ten od którego dostałam moją pierwszą lustrzankę :) Całkiem dobre robi zdjęcia :)

      Usuń
  7. Oooo tak myślałam, że dzień o którym wspominałaś to będzie TEN dzień :)

    Ślicznie razem wyglądacie :) Gratulacje kochani ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę , kiedy czytam takie posty :) Pięknie gratuluję i życzę cierpliwości w załatwianiu spraw do ślubu a potem cudnych chwil spędzonych razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cierpliwość bardzo się przyda ;) Zwłaszcza dla mojej mamy, bo ona jest głównodowodzącą :) Dla mnie przyda się bardziej spokój, bo nerwy powoli zaczynają mnie zjadać :P

      Usuń
  9. Gratulacje kochana... wierzę, że będziecie dalej tak szczęśliwi, jak do tej pory... tego Wam życzę z całego serc :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie za miłe słowo :) Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  10. Oby okazał się TYM JEDYNYM. I żebyś biła z nim szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest właśnie tym JEDYNYM :)) Dziękuję :)

      Usuń
  11. Odkryliście sekret, którego wielu ludzi nie udaje się odkryć przez całe życie, bo na tym właśnie polega prawdziwa miłość: na wzajemnym uszczęśliwianiu się, na wspieraniu, na zagrzewaniu do walki, dodawaniu sił. Miłości! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nic dodać nic ująć kochana Aniu :) Dziękuję! :**

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)