STRONY

środa, 15 stycznia 2014

Ślubne przygotowania i BlogRoku 2013

Witajcie! :)

Dziś jestem już czwarty dzień w Poznaniu, mój kot nie odstępuje mnie na krok. Nic dziwnego w końcu nie widział mnie dwa tygodnie. W każdym razie chodzi za mną wszędzie, a jak tylko gdzieś przysiądę na chwilkę, to on od razu albo ładuje mi się na kolana, albo kładzie się obok :) Mój kochany Kicajek ♥

Tu ma łapkę na mojej nodze ^^



Ogólnie przyjechałam tutaj w niedzielę, około godziny 13 i od razu, prosto z dworca pojechałam z mamą, Wiki i jej tatą na WOŚP. Niestety jak to zazwyczaj w Poznaniu, nie było nic ciekawego :P




Natomiast następnego dnia, w poniedziałek, dzień przywitał mnie pięknym wschodem słońca. To był kolejny raz kiedy ścisnęło mnie w gardle, z powodu braku lustrzanki, jednak chociaż telefonem uchwyciłam ten cudowny widok. 


A tymczasem przygotowania ślubne idą pełną parą :) Zostało 10 dni ♥ W poniedziałek byłam u złotnika zamówić obrączki, we wtorek uzupełniłam dane świadków w urzędzie, zamówiłam buty i dekorację samochodu oraz odebrałam paczkę zawierającą moją sukienkę, a dzisiaj jadę spotkać się z Madzią M. i pożyczam od niej biały płaszcz :)

Co do sukienki okazała się za mała. Bardzo się zdenerwowałam, jednak poleciałam z mamą do naszej krawcowej. Będzie ciężko ją poszerzyć, jednak pani Ela powiedziała, że zrobi co w jej mocy. Gdyby była ciasna w biodrach lub brzuchu, to mogłabym obwiniać siebie, że jestem gruba czy coś. Ale ona jest ciasna w żebrach, nie idzie jej po prostu zapiąć. Głupia sprawa :/

Nie mogę się już doczekać tego dnia ♥ Wszystko począwszy od zaproszeń ma fioletowy akcent ♥ 


W tym kolorze oprócz zaproszeń, będzie moje bolerko, buty i bukiecik, Piotra krawat i butonierka. Ozdoby tortu. Dekoracja auta. No i moje paznokcie będą miały fioletowy akcent ♥ Bąbelkowo-fioletowy ślub :D ♥
Nie mogę się doczekać jak ten dzień już minie i będę mogła zrobić ślubny post, pokazać Wam to wszystko :)

W piątek jadę z mamą na miasto poszukać jeszcze odpowiedniej bielizny i kupić kilka pasm włosów, żeby zagęścić moje do fryzury ślubnej :) A w sobotę panieńskie! :D Wszystkie moje najbliższe dziewczyny zebrane razem, nie mogę się doczekać ♥

Na sam koniec chciałabym Was powiadomić, że zgłosiłam Bąbelkowo do konkursu BlogRoku 2013. Oczywiście nie wierzę w to, że mój blog mógłby wygrać, w końcu mam za mało obserwujących i nie jest on zbyt popularny. W każdym razie pomyślałam sobie, że to doskonały sposób na zareklamowanie siebie i swojego bloga. Może zyskam trochę więcej odwiedzin ;)



Pozdrawiam serdecznie! :)

20 komentarzy:

  1. jeeej... cieszę się Twoim szczęściem :) mam nadzieję, że ten dzień będzie dla Ciebie najlepszym dniem w Twoim życiu :) życzę dużo szczęścia i w ogóle... nie rozpisuję się za bardzo, bo jeszcze nie jesteś po ślubie, a życzenia wszystkiego dobrego na nowej drodze bla bla bla zostawię na czas, gdy już będziesz po tym wielkim wydarzeniu :)
    3mam kciuki, żeby sukienkę udało się szybko i sprawnie naprawić :)

    Justin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz, za część życzeń i za kciuki :) :** Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. Cudownie :* będzie piękny ten Twój wymarzony dzień, żadne przeszkody nie będą straszne :*
    A panieński... No nie mogę się doczekać :D
    Buzia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję kochana, że będzie tak jak piszesz :)) :**
      Ja też nie mogę się doczekać! :D
      Buziaki :*:*:*:*

      Usuń
  3. ...25 stycznia? Czyli akurat w czasie moich ferii :)
    Co do akcji Blog Roku - pamiętam zeszłoroczną gorączkę; bannery na paskach bocznych, rozsyłanie spamu, próby reklamowania się na wszystkie możliwe sposoby... Ale czy takie 'rozgłaszanie się' ma sens? W końcu lepiej, by wygrał ktoś, kto na prawdę na to zasługuje; ktoś, kto poświęca swojemu blogu wiele pracy i czasu, a czytelników traktuje z szacunkiem. I za takiego kogoś uważam m.in. Ciebie :) A sam udział w akcji to oczywiście istna autoreklama, więc wzrost liczby odwiedzin jest bardzo możliwy :) Dlatego życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, 25 stycznia to ten wielki dzień :D
      Dokładnie, masz rację. Moim zdaniem takie uporczywe rozgłaszanie się nie ma sensu. To takie żebranie o głosy. Ja się zgłosiłam, wstawiłam banner na bloga i to wszystko. Niech się dzieje co chce ^^
      Dziękuję bardzo, miło mi czytać taką opinię :** Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  4. Madzia Aniołek15 stycznia 2014 23:18

    Słońce,kwitniesz,cała promieniejesz :) Dni oczekiwań są piękne, mają swoja magie,lecz sam dzień Ślubu zobaczysz słońce jaki bedzie pełen emocji,szczęscia,MIŁOŚCI:) Tak sie ciesze z Waszego szczzęścia kochani :) Będziesz na pewno wyglądać przeuroczo,fiolet Ci ogromnie pasuje,to kolorek dla Ciebie stworzony!! Życzę Wam samych cudownych dni,samych wyjątkowych ludzi byście napotykali na swojej drodze życia,i niedługo narodzin dzidziusia :) :) :) :) juz nie moge sie doczekać******** jesteście warci swojej miłości :) Uwielbiam patrzec na Wasze szczęscie i napawać się Waszą energią :) WSZYSTKIEGO NALPESZEGO NA NOWEJ DRODZE ZYCIA********** Madziulka**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu Ty nasz Aniołku! Jesteś taka kochana i pełna pozytywnych emocji, że obojętnie co napiszesz i od razu uśmiech pojawia się na buzi. A teraz napisałaś coś tak pięknego ♥ Dziękuję Tobie za każde jedno słowo, które wychodzi od Ciebie :** Dziękuję za wszystkie życzenia :) Całusy! :*:*:*

      Usuń
  5. Życzę Wam wszystkiego najlepszego na nowej drodze i już nie mogę się doczeka relacji ze ślubu ;))
    Też biorę udział w konkursie blog roku 2013 szanse mam małe ale czemu nie spróbować, w końcu do odważnych świat należy ;)
    Ja oczywiście zagłosuje na Twojego bloga ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) Ja też nie mogę się doczekać zdjęć z tego dnia :)
      Dokładnie, ja też nie mam zbyt wielkich szans, ale zawsze warto było chociaż spróbować ;)
      Ja na Twojego również, kiedy już będzie można głosować :)
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  6. Powodzenia w konkursie, także w nim jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i w takim razie również życzę powodzenia! :)

      Usuń
  7. Już się nie mogę doczekać tego postu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :)) Zwłaszcza, że okazało się, że będziemy mieli profesjonalnego fotografa! :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Przykro mi, zaproszenia nie będzie, ponieważ przyjęcie jest tylko dla rodziny... Sądzę, że rozumiecie :)

      Usuń
  9. hej :) kolejny fajny post :):) widok wchodzącego słońca jest piękny tak samo jak zaproszenia,super wyglądają :):) również w środku,piękny tekst...taki podniosły i wzruszający zarazem..ja również trzymam kciuki za udaną naprawę sukienki,wszystko będzie ok :):) a że dziś masz panieńskie zatem życzę udanej i wesołej zabawy do samego rana,a co tam :) jak szaleć to szaleć hihihi :):) pozdrowionka,Robert :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wygląd zaproszeń i teksty w środku sama wybierałam, ten tekst ujął mnie właśnie tym, że jest taki podniosły :) Z sukienką nie udało się nic zrobić, ale dziś jadę na przymiarkę innej. Zabawa była bardzo udana, aż do 4 nad ranem ;) Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  10. Cieszę się, że mogłam Was widzieć podczas ceremonii zaślubin. Tworzycie śliczną parę, Kochani - raz jeszcze cudownego wspólnego życia, przepełnionego miłością, uśmiechem, szacunkiem, troską wzajemną. Jesteście Kochani, powodzenia.
    Pozdrawiam
    Katarzyna Magnuszewska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I my cieszymy się, że była Pani obecna :) Dziękujemy bardzo za miłe słowa i życzenia :) Pozdrawiamy serdecznie! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)