STRONY

środa, 1 stycznia 2014

Kilka słów o świętach, w podróży :)

Witajcie kochani! 

Jak tam po świętach i Sylwestrze? Brzuchy napełnione? Zabawa udana? Postanowienia noworoczne są?

Ja właśnie jestem w drodze do Berlina, po 10 dniach spędzonych u mojej mamy. Pierwszy raz jedziemy PolskimBusem i muszę stwierdzić, że podróż jest całkiem komfortowa. Korzystam z darmowego wi-fi i piszę dla Was ten post, ponieważ nie wiem kiedy doładuję sobie internet w domu. Przy okazji pstrykam też od czasu do czasu fotki krajobrazów za oknem. Niestety zarówno bateria w laptopie, jak i aparacie jest na wyczerpaniu, tak więc nie za długo będę miała te przywileje ;)



Moje święta były spędzone w gronie najbliższej rodziny z mojej strony. Szczerze, nie czułam w ogóle atmosfery świąt. Im jestem starsza tym mniej cieszę się na święta. Poza tym nie było śniegu, a aura za oknem bardziej przypominała wiosenną. 

Wigilia minęła spokojnie, gdyż nie było nas wielu przy wigilijnym stole. W pierwsze święto było trochę głośniej, ponieważ przyjechała dalsza rodzina. Drugie święto natomiast było zdecydowanie leniwe. Sylwester spędziliśmy w takim samym gronie jak Wigilia. Lubię spokojnie witać Nowy Rok, zresztą ja w ogóle lubię spokojne życie. Chyba kiedyś już pisałam, że nie lubię imprezować i pić alkoholu. Wczoraj witając Nowy Rok wypiłam kilka drinków i dwa kieliszki szampana, a jak na mnie to całkiem sporo :D Trochę się natańczyłam do hitów z lat 90'. Uważam, że przy takich można najlepiej się bawić.

Pod choinkę dostałam tylko rękawiczki od mojej mamy. Poza tym nic więcej. Z Bąbelkiem nie robiliśmy sobie upominków, bo za 24 dni będziemy mieli swój właściwy prezent. Nie mam licznej rodziny, ani tym bardziej zamożnej. Obdarowujemy głównie dzieci, a dorośli nie robią sobie prezentów. Zresztą dla mnie najważniejsze jest by być razem niż wydawać niepotrzebnie pieniądze.

Nie pokażę Wam dzisiaj więcej zdjęć, bo nie bardzo chcę, żeby mi obcy ludzie zaglądali w komputerową galerię :D Po drugie troszkę mi tu niewygodnie :P

Pisałam Wam już ostatnio życzenia noworoczne, jednak dziś również chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze w nowym roku. Dużo szczęścia, radości, miłości, zdrowia i uśmiechu :))

Pozdrawiam serdecznie! :*

P.S. Założyłam sobie instagrama :D Na razie kiepsko mi tam idzie, bo jeszcze nie bardzo go ogarniam, jednak chętnych zapraszam do obserowania - KLIK.

4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcie, wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniło mi sie dzisiaj, że Cię spotkałam i poszłyśmy na zdjęcia :o A potem się obudziłam haha ;)
    Życze Ci w nowym roku wszsytkiego najlepszego! By ten rok był bardziej udany i żebyś spełniała się w pasjach i karierze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D To miałaś fajny sen, chyba :P Jeśli oczywiście zdjęcia w nim były udane ;)
      Dziękuję bardzo, Tobie również wszystkiego co najlepsze i realizowania siebie w fotografii, coraz lepszych zdjęć i osób chętnych do pozowania! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)