STRONY

środa, 18 grudnia 2013

Zuzanna czy Piotr?

Hejka! ;)

Dzisiaj post z grupy blogowych zabaw. Przeczytałam taki u Karoliny na blogu, a ponieważ na końcu postu zachęciła innych do zrobienia takiego u siebie, postanowiłam to wykorzystać. Zabawa polega na zadaniu kilkunastu pytań, typu "kto...?". Zadaniem moim i mojego Piotra, było odpowiedzieć na każde pytanie "Z" lub "P". Uważam, że to ciekawy pomysł nie tylko na post, ale też na sprawdzenie jaką ma się zgodność z partnerem ;) Tak więc przepisałam pytania na kartkę, dałam je mojemu Piotrowi i kazałam odpowiedzieć ;) Swoje odpowiedzi zapisałam już wcześniej, w innym miejscu. Jakie były nasze odpowiedzi zobaczcie poniżej ;)




   MOJE ODPOWIEDZI                                                                    PIOTRA ODPOWIEDZI

1.Kto siedzi dłużej w łazience?












2. Kto jest bardziej oszczędny?











3. Kto ma większe poczucie humoru?











4. Kto ma lepszy styl?












5. Kto ma większe powodzenie u płci przeciwnej?











6. Kto ma mocniejsza głowę do alkoholu?











7. Kto więcej śpi?











8. Kto jest mądrzejszy?











9. Kto lepiej gotuje?











10. Kto podejmuje decyzje?











11. Kto lepiej okazuje uczucia?











12. Kto ma więcej ubrań?











13. Kto jest większym odpałowcem?











14. Kto je więcej?












Podsumowując tylko przy jednym pytaniu odpowiedzieliśmy różnie :D 13/14 
Podobnie jak Karolina, zachęcam do wykorzystania pomysłu na ten post, u siebie! 

Pozdrawiam serdecznie!

14 komentarzy:

  1. Często na oczepinach widziałam taką zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety jeszcze nie byłam na żadnym weselu :P

      Usuń
  2. Cieszę się, że pomysł się spodobał i go zrobiłaś ;) No tak jak u mnie prawie wszystko zgodne ;)
    Ja teraz główkuję nad nowym postem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często podobają mi się u Ciebie posty tego typu :)

      Usuń
    2. więc wytężam mózgownice na następne ;))

      Usuń
  3. Ciekawa zabawa :) spróbujemy z moim chłopakiem na te pytania odpowiedzieć :)

    Pozdrawiam :)
    http://xkrytyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia i miłej zabawy! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. fajny pomysł na zabawę..
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się na weselu z taką zabawą,a na kilku już byłam :))) ale mi się bardzo podoba^^ możliwe, że i ja może kiedyś z tego pomysłu skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mnie też się spodobała, więc ją wykorzystałam :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)