STRONY

piątek, 20 grudnia 2013

Świąteczne pstryki i tęsknota za lustrzanką.

Hej :)

W dalszym ciągu pozostaję w temacie świąt i tak już chyba zostanie do końca grudnia. Jak widać w tytule, dziś pokażę Wam co  "wytworzyłam" kompaktem jednego wieczora. Najpierw jednak serdecznie Was zapraszam do poprzedniego posta "Idealne i nieidealne Święta". Bardzo proszę o komentarze z Waszymi opiniami na temat tego co napisałam, a także dotyczące ogólnie świąt.

Niestety jak już któryś raz z rzędu informuję, mam do dyspozycji tylko kompakt, który absolutnie nie sprawdza się w ciemnych warunkach. Nie zdajecie sobie sprawy ile łez wylałam w ostatnim czasie z powodu mojej zepsutej lustrzanki. Nigdy chyba tak mi nie brakowało jakiegoś przedmiotu. Strasznie mi jej brak. Kompakt mnie nie zadowala i nie satysfakcjonuje. A kiedy już z niego korzystam i widzę jakie robię nim zdjęcia i jak one mogłyby wyglądać w lustrzance to dostaję szału i krzyczę, a innym razem siadam na podłodze i chowam twarz w dłoniach, załamana... W dodatku jedna karta pamięci ostatnio uległa uszkodzeniu, a druga wariuje i znikają z niej zdjęcia. Teraz czekam już tylko na początek marca. Wtedy znowu będę w 100% szczęśliwa :)) Nie mogę się doczekać kiedy znów w moich dłoniach zagości ukochana lustrzanka, także Pentaxik ♥, tylko nowy model :)


Dość narzekania! ;) Zobaczcie co udało mi się sfotografować. Obiektami fotografowanymi przeze mnie były ozdoby świąteczne w naszym pokoju. Nie jest ich dużo, bo nie spędzamy świąt tutaj, tylko u mojej mamy. Poza tym w dalszym ciągu nie mamy swojego mieszkania, tak więc nie czuję potrzeby, żeby się tu jakoś specjalnie starać. W przyszłym roku, w grudniu, to będzie coś :) Tak. Wtedy z dumą wstawię tutaj podobne zdjęcia. Tylko lepsze, z lepszym wystrojem, w lepszym mieszkaniu (bo naszym własnym), wykonane lepszym aparatem :)

Moja choineczka ♥

Uwielbiam takie lampioniki ♥

Ten domeczek mam już od wielu lat.



Tak wygląda cała "świąteczna wystawka". Moja kolekcja Aniołków, której tutaj nie widać zbyt dobrze.


Tę choinkę również mam wiele lat.

A ten świecznik uwielbiam. Szklany, bardzo ciężki, ale bardzo ładny :)


A tak wygląda choineczka za dnia.
Oczywiście fioletowo ^^

Nowy Aniołek, również w fioletowej sukieneczce.

A tu ja w bombce :D

I tu też :D


Pojawię się tutaj jeszcze w niedzielę ze świątecznymi życzeniami :))
A potem raczej nie bardzo, bo cały świąteczny tydzień i Sylwestra spędzamy w Poznaniu! ♥

Pozdrawiam serdecznie! :)

14 komentarzy:

  1. A u mnie w domu lampionów brak, muszę zadowolić się choinkowymi lampkami i świecznikami w kształcie bałwanków. Szkoda, bo patrzenie na odbijające się od szybek płomyki do świetne uzupełnienie spokojnego, świątecznego wieczoru z bliskimi :)
    Buziaki, do Gwiazdki już tylko cztery dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsza, że w ogóle da się u Ciebie zauważyć święta :))
      Buziaki! :))

      Usuń
  2. Nie ważne ile ozdób, ważne, że klimat świąteczny można poczuć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez jak miałam robić zdjęcia cyfrówką to dostawałam szału ;o nigdy nie mogłam jej ustawić tak by zdjęcie choć troche mi się podobało ;o Ale już mam Canona ♥ A Tobie niech szybko zleci do marca! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej kiedy już się przyzwyczaisz do fotografowania lustrzanką, do jakości zdjęć i kolorów, i nagle musisz przejść z powrotem na kompakt - masakra! Ja jestem zauroczona marką Pentax, może dlatego, że tej firmy była moja pierwsza lustrzanka ♥ Dzięki, mam nadzieję, że szybko przeleci! :)) :*

      Usuń
  4. fajne zdjecia + sliczny wyglad bloga, jestem tu pierwszy raz i b.mi sie podoba tu ;))

    zapraszam : http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słowa! :)

      Usuń
  5. Życzę Ci aby ten czas czekania na nowa lustrzankę szybko minął... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. ja marzę o lustrzance bo jak na razie mam tylko kompakt:( prześliczne i klimatyczne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę, żeby Twoje marzenie się spełniło :) Dziękuję bardzo! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)