STRONY

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Schlosspark (27.10.2013)

Witajcie w ten ponury grudniowy dzień!

Patrząc na świat za oknem (deszczowo, szaro, ponuro, ciemno), postanowiłam wstawić tutaj zaległy post z ostatniego słonecznego wypadu do mojego ulubionego berlińskiego parku. 27 października ostatni raz byliśmy gdzieś na spacerze, kiedy robiłam zdjęcia... To okropne, jednak od tamtego czasu pogoda nie nastraja pozytywnie do zdjęć. Chyba, że w środku tygodnia. A jak już kiedyś pisałam nienawidzę chodzić/jeździć gdzieś sama, tym bardziej w Berlinie. Tak więc często zdarza się tak, że w np: w środę jest piękne słońce, a na niedzielę, kiedy możemy wspólnie gdzieś się wybrać, jest szaro, deszczowo i ponuro. Tak mi brak fotografowania i mojej kochanej lustrzanki... Myślę, że pod koniec lutego uda mi się kupić tę lustrzankę, o której marzę (Pentaxik K-500 ♥) Na razie jednak wracam do 27 października. 

To był jeden z ostatnich słonecznych dni. Od tamtego dnia, słońce wychodzi przelotnie raz na kilka dni. Nienawidzę takiej pogody. Głowa mnie ciągle boli, nie mam humoru i jeszcze bardziej nie znoszę swojego obecnego życia. Tzn. życie z Piotrem uwielbiam, ale nienawidzę tego wiecznego siedzenia w domu :|


Zdjęcia są pełne słońca i jesiennych kolorów ♥ Robiłam je w moim ulubionym parku Schlossgarten Charlottenburg :) Wcześniejsze zdjęcia z tego parku możecie zobaczyć TU i TU. Październikowy spacer był bardzo udany, zrobiłam ponad 100 zdjęć. Sfotografowałam wszystkie ulubione zakątki. No, ale nie obyło się bez przykrości, ponieważ mój kompakt zaczął wariować. Wyskakiwały mi jakieś błędy karty pamięci. Myślałam, że to tylko chwilowe i dalej fotografowałam. W domu, kiedy podłączyłam kartę do laptopa, okazało się jednak, że ponad połowa zdjęć wyparowała z tej karty. Autentycznie się poryczałam, bo miałam wiele naprawdę ładnych ujęć, w tym jedno zakochanej pary staruszków. Wciąż mam w głowie to ujęcie. Starsza para siedząca na ławeczce, przytulona do siebie, a w tle wspaniały jesienny dywan z liści... Ehh... Co miałam jednak zrobić? Wybrałam najładniejsze zdjęcia spośród tych, które nie zniknęły z karty. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu :)














W najbliższym czasie popracuję nad zdjęciami do posta pt: "Za co lubię grudzień". Mam kilka swoich ulubionych rzeczy, które w grudniu uwielbiam, dlatego postaram się porobić jakieś zdjęcia :)

Pozdrawiam serdecznie! :)

26 komentarzy:

  1. Aż miło popatrzeć na takie kolorowe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na ten post o grudniu! Zdjecia - jak zawsze kochana, oddaja caly urok i wywoluja usmiech na twarzy :) powodzenia z lustrzanka! Juz wyobrazam sobie jakie bedziesz zdjecia robic, cieszy mnie to! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niedługo go zrealizuję :) Bardzo mi miło z tego powodu :) Mam nadzieję, że uda mi się kupić ją w tym terminie, w którym chcę :) Ja też sobie to wyobrażam i też mnie to cieszy :D :*:*

      Usuń
  3. fajowe :]
    aaa cóż za doje_any licznik :D też bym już chciała odliczać :(
    :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa pierwsze zdjęcia bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. woow :) za każdym razem zachwycam się tym parkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie byłam jeszcze, ale przepięknie! cudowne zdjęcia ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Warto wybrać się do tego parku kiedy zwiedza się Berlin :)

      Usuń
  7. Zdjęcie z liściem i kropelką,świetne;>

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia:) My w Duren, aż takich ładnych parków, to nie mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno jednak macie coś na czym warto oko zawiesić :))

      Usuń
  9. Jejku zawsze jak widzę takich staruszków zakochanych to aż mi się ciepło robi. Taki widok jest niecodzienny a tak romantyczny jeszcze w parku na ławce jaka szkoda, że nie masz tego zdjęcia :C
    Mam nadzieję, że jeszcze uda Ci się takie zrobić może Ci ludzie często tam siedza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę "polowała" na takie ujęcie jeszcze nie jeden raz :))

      Usuń
  10. śliczna, piękna jesień na tych zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)