STRONY

czwartek, 21 listopada 2013

Katarzyna W., Park A. Mickiewicza - Poznań (21.06.2013)

Witam! :)

Jak obiecałam w poprzednim poście, dziś pokażę Wam sesję, którą wykonałam mojej mamie w czerwcu tego roku. Od kiedy pamiętam robiłyśmy sobie z mamą pseudo "sesyjki", a to na spacerze, a to w drodze dokądkolwiek. Jednak zdjęcia, które zobaczycie poniżej, nie powstały podczas jednej z takich sesyjek, lecz na sesji, nie profesjonalnej, ale też nie totalnie amatorskiej.

Uważam, że moja mama wyszła na tych fotografiach przepięknie. Jak taka bogini, dzięki tej sukni. Widać, że trochę niepewnie się czuła, ponieważ patrzyło na nią mnóstwo ludzi. Ja w takich klimatach czuję się jak przysłowiowa ryba w wodzie. Często spotykam się ze sporym zainteresowaniem kiedy kogoś fotografuję. Zazwyczaj nie robię tego spokojnie stojąc, tylko biegam wokół, kładę się na ziemi, dziwnie wyginam itp. Czasami ludzie przystają, komentują, pytają lub po prostu stoją i uśmiechają się. Jest mi wtedy bardzo miło.

Na ten dzień, w którym miałyśmy zrobić sesję, czekałyśmy już jakiś czas. A jak już w końcu nadszedł to standardowo pogoda zaczęła się psuć. Zrobiłybyśmy zdecydowanie więcej ujęć, jednak zaszło słońce, naszły szare, ciemne chmury i zrobiło się chłodno. Mama, która była cała mokra od wody z fontanny, zaczęła odczuwać ten chłód, dlatego musiałyśmy skończyć. Jednak mimo to i tak jestem zadowolona.



Zapraszam do komentowania tej sesji! Przyjmę każde uwagi i rady, oczywiście jeśli będą sensowne i kulturalne ;)

Fotografowałam: Pentax K200D + teleobiektyw Sigma 70-300mm. Program: Picasa 3














Jak Wam się podoba sesja? Chciałabym poznać Wasze opinie :)
Pozdrawiam ciepło! :*

24 komentarze:

  1. 6 i 7 zdjęcie przekooooozak! Twoja mama to sliczna kobieta i bardzo fotogeniczna! A zdjęcia takie wakacyjne nawet bym powiedziała ;) Ociepliły trochę ten jesienny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Cieszę się, że ociepliłam trochę tę jesienną szarość :)

      Usuń
  2. masz szaloną mamę! najbardziej lubię zdjęcie "7" i ostatnie, które chyba w pełnie oddaje jaka jest Twoja mama (tzn. myślę że jest po prostu wesołą kobietą)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taka jest! Brawa za spostrzegawczość :) Na tych ujęciach próbowała powstrzymać wybuch śmiechu ;)
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  3. Szkoda, że mama ma twarz w cieniu na niektórych zdjęciach ale sesja bardzo fajna i twoja mama to super babka jak widzę! Podoba mi sie zdjęcie nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 6 8 9 ! :)) Podoba mi się ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nareszcie jakiś normalny komentarz z "anonimowy" :) Pozdrawiam ciepło! :)

      Usuń
  5. Fajna sesja :) 5 ujęcie najbardziej mi się podoba :D no i Twoja mama ma prześliczna sukienkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie też ta sukienka się podoba :)

      Usuń
  6. hej super sesija ale potargałabym mamie trochę włosy to by dodało pazura w kontraście do ślicznej prostej sukienki reszta super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne proste zdjęcia, cudna pamiątka :) Pierwszy portret (2 zdj.) bardzo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia super, osobiście moim faworytem numer 6 o ile dobrze liczę, mama na schodach, w sam raz na duży format i na ścianę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę :) Masz rację :) Marzy mi się taka ściana z najlepszymi zdjęciami, które zrobiłam, w większym formacie :)

      Usuń
    2. Zuziu wpadam często, a teraz już wiem,że komentarze mi się nie dodawały z winy przeglądarki, nad czym ubolewam, ale najważniejsze, że się zorientowałam :)

      Usuń
    3. To w takim razie cieszę się, że już wszystko jest ok z komentowaniem :)

      Usuń
  9. Masz piękną Mamusie! Zdjęcia są najlepszym uwiecznieniem pięknych momentów, a kiedy Twoja Mama patrzy, to w jej oczach widać ogromną miłość! Oby więcej takich przyjemnych zdjęć! Buziaczki kochana! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Na pewno będą jeszcze nie jeden raz :) Pozdrawiam Cię cieplutko! ♥

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia!
    Każde ma coś w sobie :)
    Idealnie pokazują piękno Twojej mamy :)
    Szukasz świątecznych inspiracji? kreatywnepomyslynaprezenty.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej mnie zawsze urzekają czarno białe fotografie.. tak samo jest tutaj:) cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarno białe fotografie mają w sobie coś co przyciąga :) Dziękuję!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)