STRONY

wtorek, 29 października 2013

Międzyzdroje - 5 dzień (26.08.2013)

Hejka ;)

Nadszedł czas na ostatni post z serii: "Międzyzdroje". Ostatniego dnia, pierwszą połowę spędziliśmy leżąc na plaży i opalając się, a także walcząc z silnym wiatrem :P A drugą połowę, również na plaży, ale obserwując mewy i niesamowicie piękny zachód słońca. 

Zdjęcia, które wstawiłam poniżej zrobiłam w tej drugiej części dnia. Światło do zdjęć było wspaniałe. Miałam do dyspozycji tylko kompakt, ale uważam, że poradził sobie wyśmienicie. Tylko akumulator za szybko się rozładował :/ W każdym razie zapraszam do oglądania :)





















Na koniec wstawiam Wam świetny demotywator. Uważam, że taki czas powinien przyjść dla wszystkich z nas bardzo szybko. U mnie nastąpiło to jakiś czas temu, zrozumiałam, że nie należy przejmować się ludźmi na których nie mamy wpływu, że jest kilka spraw, których nie zmienimy, że są osoby, które są fałszywe i trzeba się trzymać jak najdalej od nich, że prawdziwych przyjaciół jest niewielu i że najszczęśliwsi możemy być przy najbliższych, wybierając uśmiech zamiast zamartwiania. W głównej mierze sami sobie stwarzamy problemy, trzeba zacząć być ponadto :)) Pamiętajcie: "Żyć - to prezent, zaś być szczęśliwym - to twój wybór".





Przygotowałam sobie zdjęcia na pięć kolejnych postów z kategorii "Fotografia Ametystowej" :) Tak więc na razie na brak zdjęć nie narzekam (bardzo) :P

Pozdrawiam ciepło! :**

14 komentarzy:

  1. ooo jaka fajna zmiana wyglądu na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super uchwyciłaś ten zachód :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na kompakt to muszę przyznać, że zdjęcia wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba piękniej się nie da! marzy mi się taki spacer po plaży... cudowne robisz zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie opinie :) Dziękuję! :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wspaniałe widoki ! Piękne światło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się patrzy na te zdjęcia to normalnie aż by się chciało wejść w monitor i przenieść tam! :) Zachody słońca ogólnie dają taki piękny, spokojny efekt... Uroczo ;) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co czujesz, bo ja patrząc teraz na te zdjęcia sama mam ochotę wejść w monitor i znaleźć się tam z powrotem :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)