STRONY

poniedziałek, 14 października 2013

Międzyzdroje - 4 dzień (25.08.2013)

Witam! ;)
Wracam do serii "Międzyzdroje". To przedostatni post z tych wakacji.

W czwarty dzień wybraliśmy się na wycieczkę do Świnoujścia. Najpierw byliśmy na latarni morskiej, z której szczytu można było podziwiać wspaniałe widoki. Mnie dopadł jednak lęk wysokości i zrobiłam tylko kilka zdjęć. Po zwiedzeniu latarni pojechaliśmy na przeprawę promową. Ponieważ do Świnoujścia prowadzi tylko droga promem samochodowym. Byliśmy na samym końcu plaży w Świnoujściu, gdzie znajduje się mały wiatrak, którego właściwa nazwa to: "Stawa Młyny". Jest on powszechnie wykorzystywany na pocztówkach i innych pamiątkach. Poza tym "młynem" i dużą plażą, nie dostrzegłam żadnych plusów tego miasta. Byłam bardzo zawiedziona. Główna promenada jest bardzo "zniemczona". Rozumiem, że to miasto tuż przy granicy, ale to chyba lekka przesada, żeby w polskiej restauracji, na polskiej ziemi ceny były w euro, a właściciele tylko taką walutę przyjmowali od rodaków?! Niemcy to Niemcy, Polska to Polska. I tak powinno być. W Świnoujściu nie zabawiliśmy długo. Szybko postanowiliśmy wracać, jednak nie pojechaliśmy prosto do naszej willi. Udaliśmy się do Wolińskiego Parku Narodowego. Nie mieliśmy jednak za dużo czasu, żeby tam spacerować, więc ograniczyliśmy się tylko do wejścia na punkt widokowy. A wieczorem wybraliśmy się na kolejny zachód i plażowe piwko ;) No, ale bez zbędnego pisania, zapraszam do oglądania zdjęć. Wszystkie wykonane kompaktem.




Taka ciekawostka przed latarnią. Drogowskaz pokazujący ile km jest do poszczególnych miejsc.

Biegun południowy 15436km! 


Widok z latarni, z pierwszego "tarasu".

A taka droga była jeszcze przed nami...

Widok z najwyższego "tarasu" :O Strasznie wiało!



Prawie 65m wysokości. Najwyższa latarnia nad Bałtykiem.

W oczekiwaniu na prom.

Widoki widziane z pokładu promu.

Tak wygląda prom.


Plaża Świnoujście.

Stawa Młyny.

Jak stare pocztówki.





Olbrzymi statek wycieczkowy wypływający w rejs z pobliskiego portu.

Krajobraz z punktu widokowego w Wolińskim Parku Narodowym.

Zachód i zatłoczone molo.

Efekt dramatyczny i mewy ;)

Spokój i harmonia.

Plażowe piwko ;)


Efekt gwiazdkowy.




Pozdrawiam serdecznie! :))

10 komentarzy:

  1. Jakie cudowne zdjęcia ! :) Najbardziej podobają mi się te ze sportami wodnymi :) cudo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Cieszę się, że Ci się spodobały :)

      Usuń
  2. niektóre zdjęcia robią niesamowite wrażenie, na prawdę.. wszystkie są śliczne, ale jest parę, które wyjątkowo mi się spodobały..np, to z tymi mewami.. piękny efekt;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za taką opinię :) Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  3. jejku jak ja bym chciała nad morze! zazdroszczę ♥ Poza tym bardzo Ci dziękuję za taki udział w moim blogu zaskoczyłaś mnie :) Ja zaraz także przejrzę Twój. I powiem Ci, że jest dość nietypowy jesli chodzi o wygląd ;) Teraz na co drugim blogu wszystko jest tak samo, a Ty "wyrwałaś" się z tego by Twój blog nie wyglądał jak wszystkie! Mega jest ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja byłam nad morzem prawie dwa miesiące temu, a mam wrażenie jakby z rok już minął :P Mogłabym tam mieszkać, albo przynajmniej jeździć kilka razy do roku ;) Bardzo mi się Twój blog spodobał, już parę tygodni temu zaczęłam Ciebie obserwować, ale jakoś nie miałam weny na komentowanie :P

      Dziękuję bardzo :) Uwielbiam fioletowy kolor i chciałam to zaznaczyć na blogu, poza tym chciałam żeby było u mnie trochę inaczej niż wszędzie. Cieszę się, że podoba Ci się wygląd mojego bloga :)

      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam! :*

      Usuń
    2. Oo ja tez bym mogła mieszkać nad morzem i co wieczór chodzić na plaże pobiegać może to by mnie zmotywowało ;P serio ; o bardzo mi miło, że Ci się podoba ;)
      To dobrze teraz na blogach wszędzie to samo takie same wyglądy. Masakra aż potem nie wiem czy już tam była czy nie ; o

      Usuń
    3. Ja na pewno chodziłabym codziennie na długie spacery po plaży ;)
      Hehe to przynajmniej o moim będziesz pamiętała, że już tu byłaś :P

      Usuń
  4. śliczne zdjęcia ;)
    Mimo iż uwielbiam aktywny wypoczynek i nie bardzo lubię leżeć plackiem na plaży to uważam, że wschody i zachody słońca nad morzem są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja również nie lubię leżeć plackiem na plaży, szybko mi się to nudzi. Zdecydowanie wolę spacerować i robić zdjęcia :) A wschody i zachody rzeczywiście są cudowne :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)