STRONY

piątek, 25 października 2013

Magdalena M., Park Sołacki - Poznań (18.06.2013)

Witajcie ;)
Kochani dzisiaj drugi post z kategorii: "Sesje".

Sesja, która najbardziej zapadła mi w pamięć i którą uwielbiam. Zdjęcia robione były w drugim z najładniejszych parków Poznania. Magda M., moja modelka, jest niesamowitą kobietą. Kiedy spotkałam się z nią tamtego dnia, pierwsze co mnie uderzyło to pozytywna energia promieniująca z jej osoby. Po prostu uśmiech nie znikał jej z twarzy. Zaskakiwało mnie wciąż, w miarę powstawania kolejnych ujęć, jak bardzo ona kocha życie, przyrodę, świat wokół siebie. Z jej wnętrza emanowała czysta radość i mnóstwo optymizmu. Zupełnie nie przejmowała się ludźmi wokół, była tylko ona, jej emocje i natura. Była w 100% sobą. Fotografując ją, uśmiech nie schodził również z mojej twarzy. Patrząc na nią, na to co wyczyniała i na reakcje ludzi wokół, nie sposób było się nie uśmiechać. Na tej sesji było wiele śmiechu, uważam że to najbardziej naturalna i najbardziej radosna sesja jaką miałam przyjemność wykonywać. A zdjęcia, które powstały są bardzo różnorodne. Magda raz była dziewczęca i zalotna, w innym momencie ponętna i seksowna. Kusząca, tajemnicza, łagodna. Jedyne słowo, jakie przychodzi mi na myśl, kiedy teraz oglądam te zdjęcia i patrzę na jej twarz i oczy to: dobroć. Magda jest na wskroś dobra. Nigdy przy nikim nie czułam tylu pozytywnych emocji. Czas z nią przeminął niezauważenie, a zdjęcia powstawały w niesamowitym tempie. No, ale oceńcie sami. W jednym tylko momencie zamyśliła się nad swoimi zmartwieniami, sądzę że oglądając zdjęcia domyślicie się kiedy. Jestem ciekawa czy będziecie czuli optymizm Magdy, tylko na nią patrząc. Mam nadzieję, że udało mi się uchwycić jej niesamowitą osobowość. Zdjęć będzie całkiem dużo, ale myślę, że warto uważnie przyjrzeć się każdemu po kolei. Nie ze względu na mnie, lecz ze względu na Magdę ;)



Fotografowałam Pentaxem K200D z teleobiektywem Sigma 70-300mm. Korzystałam z programu Picasa 3.


1. Zaczęło się dość zwyczajnie, na mostku...

2

3. Później Madzia chciała zejść do tego wodospadziku ;) Ale jednak zrezygnowała.

4. Tuż po tym ujęciu zaczęła się rozbierać i...

5. wyglądała obłędnie, jak Syrena :)

6

7

8. Tu przeszła samą siebie :)

9

10

11. Weszła nawet na drzewo.

12

13

14. Przytulała się do bluszczu.

15

16. "Kąpała" w słońcu.

17. Tańczyła.

18. Huśtała na huśtawce.

19

20

21

22

23. Rozmyślała.

24. Znalazła sobie kociego modela :)

25

26. I na sam koniec, wdrapała się na złamane drzewo, tuż nad wodą :)



I jak? Poczuliście jej pozytywną energię? :) Proszę o opinie na temat tej sesji w komentarzach :)
Pozdrawiam ciepło!

18 komentarzy:

  1. Magda sliczna i naturalna uśmiechnięta! Pozytywne zdjęcia! Ma piękne ciało! A zdjęcia w bluszczu przekosmiczne! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie za miłe słowa! :))

      Usuń
  2. sliczne zdjecia:) widac ze fotografia to twoja pasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że to widać :)

      Usuń
  3. przepiękna sesja przeurocza modelka naprawdę udane połączenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby tak dalej, jest świeżo i bardzo optymistycznie, może na niektórych zdjęciach nie do końca podobają mi się pozy modelki, brak w nich naturalności. Ale ogólnie sesja jest bardzo magnetyczna i nie można od niej oderwać oczu :) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za szczerą opinię :) Mogę tylko obiecać, że w przyszłym roku zamierzam wrócić do fotografii portretowej :) Lepiej, bardziej i częściej :) Cieszę się, że sesja się udała :) Pozdrawiam ciepło! :*

      Usuń
  5. Czasem pozy są dla mnie robione na siłę.. ale modelka piękna i większość zdjęć super ;) zwłaszcza w bluszczu :) i to b&w z kotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy robione na siłę, ponieważ Magda po prostu biegała, tańczyła, a ja za nią i fociłam :P Wydawało mi się, że u niej to było naturalne :) W każdym razie dziękuję za opinię i miło, że niektóre zdjęcia naprawdę Ci się spodobały :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. cudne foty, piękna modelka.....No i KOT !
    HiHiHi - a jak tu się można zalogować/ ujawnić - bo Twoja biedna stara babcia tępa jest....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) Kot pewnie też :P
      Wytłumaczę Tobie na facebooku :P I tępa nie jesteś (aż tak) :D Mało jest babć, które mają fejsa, nk i szaleją w necie :P

      Usuń
  7. Genialne zdjęcia i piękna modelka, poproszę wiecej takich zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna dziewczyna. Podobają mie się zdjęcia 13,21,22,23 i 25! ŚWIETNE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podobają :) Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  9. Zdjęcia są niczym wyjęte z okładki i nawet nie potrafiłabym wybrać najlepszego, bo wszystkie mają u mnie 10pkt! Cudowna uroda i jakże zdolny fotograf.. ;) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo mnie cieszą takie słowa i opinie o moich pracach! :D Dziękuję! :* ♥ ♥

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)